Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با این که هنوز فضای انتخابات ریاست جمهوری 1400 آن گونه که باید و شاید گرم و جنجالی نشده است، اما جریانات و احزاب مختلف بنا دارند با نشست‌ها و اظهارنظرهای انتخاباتی بر گرم‌تر شدن تنور انتخابات بیفزایند.

جریان اصلاح طلب با راه اندازی جبهه اصلاحات ایران به انتخابات ریاست جمهوری 1400 ورود کرده است و اکنون این جبهه در حال تشکیل سازوکارهای انتخاباتی بوده و بررسی و تعیین شعارهای سراسری انتخاباتی، تدوین منشور اخلاقی اصلاح طلبان، طراحی و تدوین پیش نویس راهبردهای کلان در گفتمان اصلاح طلبان، طراحی و تدوین الگوی مناسب برای راه اندازی ستاد انتخاباتی، تعیین شرایط حمایت از نامزدهای انتخاباتی از جمله مأموریت‌های کمیته‌های این جبهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اخبار واصله جبهه اصلاحات ایران، طرح «سرا» را برای تعیین نامزدهای خود در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران را در دستورکار دارد و بنا دارد با استفاده از این طرح و با رجوع به بدنه اجتماعی خود و رأی‌گیری درباره نامزدها لیست نهایی را منتشر کند.

جبهه اصلاحات ایران که بهزاد نبوی عضو ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی معروف به چریک پیر ریاست آن را برعهده دارد هنوز به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ورود نکرده است اما گفته می‌شود که سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، سید حسن خمینی تولیت آستان حرم مطهر امام(ره)، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت روحانی، مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات، سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات، محمدعلی افشانی شهردار اسبق تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات و کاندیدای اصلاح طلبان در سال 84 از جمله نامزدهایی هستند که توسط احزاب به جبهه اصلاحات ایران معرفی شدند.

بناست که جبهه اصلاحات ایران در انتخابات 1400  نامزد نهایی اصلاح طلبان برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب و معرفی کند. بنابراین احزاب اصلاح طلب دیدارهای جداگانه‌ای با شخصیت‌های مختلف این جریان صورت دادند.

مجمع ایثارگران اصلاح طلب به دبیرکلی جواد امام، اخیراً دیداری با سید حسن خمینی تولیت آستان مطهر امام راحل دیداری صورت داده است و طی شنیده‌های خبرنگار فارس سید حسن خمینی در این دیدار برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1400 قول مساعد را در صورت لزوم داده است.

روزنامه اعتماد وابسته به حزب اعتماد ملی طی مطلبی با عنوان نقد کاندیدای احتمالی به قانون انتخابات از احتمال بالای کاندیداتوری سید حسن خمینی خبر داده و گفته که مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب بیش از همه به طور  جدی به دنبال این است که زمینه حضور سید حسن خمینی را فراهم کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان شورای شهر تهران دولت روحانی انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات ایران سید حسن خمینی دولت اصلاحات اصلاح طلبان اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد

وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است.

وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد

ساعی برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟