Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:15:46 GMT

۴ وزنه بردار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۶۹۵

۴ وزنه بردار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی وزنه برداری برای اعزام به مسابقات آسیایی تاشکند ازبکستان برای کسب سهمیه المپیک پس از برگزاری رقابت رکوردگیری، بررسی کادر فنی و پایش عملکرد ورزشکاران به پایان رسید.

نتیجه رقابت رکوردگیری میان اردونشینان وزنه برداری کشور در بخش بانوان و آقایان بیانگر حضور چهار ورزشکار کرمانشاهی جهت اعزام به مسابقات گزینشی المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظ قشقایی در وزن ۶۱ کیلوگرم، کیانوش رستمی در وزن ۸۹ کیلوگرم، کیا قدمی در وزن یک صد و ۹ کیلوگرم و در بخش بانوان پوپک بسامی در وزن ۵۵ کیلوگرم بر روی سکو خواهند رفت.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی آسیا گزینشی سهمیه المپیک با درجه طلایی از ۲۷ فروردین در شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5185341

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه وزنه برداری کیانوش رستمی تیم ملی وزنه برداری آسیا کسب سهمیه المپیک ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این مسابقات سه شنبه هفتم فروردین ماه و بعد از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، بیژن خراسانی و حمید محتشمی از پیشکسوتان این رشته در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات می‌باشد. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • نصیرشلال: امیدوارم بهترین نسخه‌مان را در المپیک ارائه کنیم