Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و طبق اطلاعات به دست آمده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز طفره می‌روند.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در حالی که همه مجوزهای لازم برای سفر به هند مهیا شده بود و با تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریتی، پروژه اخذ روادید، ترانسفر و هتلینگ در شهر گوا پیش رفته بود اما از شب گذشته، اتفاقات عجیبی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با اینکه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.

در ادامه این گزارش آمده است: تا شب گذشته، روادید سفر به هند در اختیار سرخپوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و نیز برای ورود کاروان تیم، تائیدیه ارسال کرده بودند اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد. به همین علت فعلا زمان شروع سفر نامشخص است و در انتظار حل مشکل از سوی کشور هند هستیم. بدون تردید این مشکل ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیدا نمی‌کند و به نظر می‌رسد مسئولان هندی در حال کارشکنی هستند.

طبق قوانین بین‌المللی، مسئولیت این اتفاقات برعهده فدراسیون میزبان (هند) است و آنها باید به سرعت مشکلات پیش آمده را حل کنند. وقتی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به چنین کشورهایی تعلق پیدا می‌کند، باید منتظر اتفاقاتی از این دست باشیم. مطمئنا این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین مشکل هم نیست. به عنوان مثال، در امر قرنطینه نیز، هندی‌ها هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، همین بحث مقابله با ویروس کرونا است.

این احتمال وجود دارد که پرواز به سمت هند، به ساعات آینده یا حتی فردا (یکشنبه) موکول شود اما به هر حال، باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت یک پاسخ قانع‌کننده است.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ امروز راهی هند شود.

برنامه مسابقات پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

۲۵ فروردین:‌‬ پرسپولیس - الوحده امارات ساعت ۱۹ (به وقت تهران)

۲۸ فروردین:‌‬ الریان قطر - پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰

۳۱ فروردین:‌‬ پرسپولیس - گوا هندوستان ساعت ۲۱:۳۰

۳ اردیبهشت: ‬گوا هندوستان - پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰

۶ اردیبهشت:‌ ‌‬ الوحده امارات - پرسپولیس ساعت ۱۹

۹ اردیبهشت: ‌‬ پرسپولیس - الریان قطر ساعت ۱۹

رقابت های گروه E به میزبانی شهر گوا در هندوستان برگزار خواهد شد.

دلیل صادر نشدن مجوز سفر پرسپولیس به گوا مشخص شد/ اعتراض سرخ‌پوشان به کارشکنی‌ هندی‌ها

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به هند دچار مشکل شده و تاکنون مجوز پرواز نماینده ایران به این کشور صادر نشده است.

به گزارش فارس، در حالی که همه مجوزهای لازم برای سفر تیم پرسپولیس به هند مهیا شده و با تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریتی، پروژه اخذ ویزا، ترانسفر و هتلینگ در شهر گوا پیش رفته بود اما از شب گذشته، اتفاقات عجیبی رخ داده است.

مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با اینکه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.

تا شب گذشته، ویزای سفر به هند در اختیار سرخپوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و نیز برای ورود کاروان تیم، تائیدیه ارسال کرده بودند اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد.

به همین علت فعلا زمان شروع سفر نامشخص است و در انتظار حل مشکل از سوی کشور هند هستیم. بدون تردید این مشکل ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیدا نمی‌کند و به نظر می‌رسد مسئولان هندی در حال کارشکنی هستند. طبق قوانین بین‌المللی، مسئولیت این اتفاقات برعهده فدراسیون میزبان (هند) است و آنها باید به سرعت مشکلات پیش آمده را حل کنند. وقتی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به چنین کشورهایی تعلق پیدا می‌کند، باید منتظر اتفاقاتی از این دست باشیم.

مطمئنا این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین مشکل هم نیست. به عنوان مثال، در امر قرنطینه نیز، هندی‌ها هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، همین بحث مقابله با ویروس کرونا است. این احتمال وجود دارد که پرواز به سمت هند، به ساعات آینده یا حتی فردا (یکشنبه) موکول شود اما به هر حال، باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت یک پاسخ قانع‌کننده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند