Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکرالله بهرامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همواره به بحث خوشایند سازی سربازی اهمیت داده‌ایم و طرح‌هایی از قبیل مهارت آموزی هم نمونه خوشایند سازی امر سربازی است.

وی افزود: یکی از مسائلی که روی آن کار شده است بحث این است که در محیط خدمت، فرمانده هم خوب برخورد کند و رفتار خوب متقابلاً باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: البته بدانید که در برخی اوقات فرمانده از سرباز می‌خواهد به مأموریتی برود یا اینکه کاری را انجام دهد اما سرباز سرپیچی می‌کند و فرمانده هم طبق قوانین انضباطی یا نظامی با سرباز رفتار می‌کند که این موارد جزو بدرفتاری فرماندهان تلقی نمی‌شود.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد: فرماندهان ما امروز بسیار توجیه و مراقب هستند و خودشان را پدر سربازان می‌دانند و چهره به چهره با آنها صحبت می‌کنند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در یک سال گذشته شکایتی از فرماندهی به دلیل بدرفتاری با سربازش داشته‌ایم، گفت: خیر، در یک سال اخیر هیچ مورد از بدرفتاری فرماندهان با سربازان گزارش نشده است.

کد خبر 5185491 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح شکرالله بهرامی سربازی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی بنیاد برکت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی تهران 1400 وزارت آموزش و پرورش شهر تهران تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست

گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۳ را با جزئیات منتشر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1402 را با جزئیات منتشر کرد و شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه در صدر این لیست قرار دارند.

برای مشاهده 100 واردکننده‌های برتر سال 1402 اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم