Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی مرکز امور مساجد استان اصفهان گفت: طبق دستور آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در استان، از امروز نمازهای جماعت به مدت ۱۰ روز در شهرهای قرمز اقامه نخواهد شد ولی در مساجد هنگام اذان باز خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدصادق ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به شرایط ویژه کرونایی در استان، اظهار داشت: طبق دستور حضرت آیت الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در استان  نمازهای جماعت به مدت 10 روز در شهرهای قرمز استان اقامه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باز نگهداشتن درب مساجد در اوقات نماز و پخش اذان از موذنه‌ها ضروری است و نباید در  این مدت در مساجد بسته باشد.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه نمازهای یومیه به صورت جماعت برگزار نمی‌شود، گفت: ستاد ملی کرونا قبلا هم اعلام کرده بود که کمترین آلودگی در مساجد و اماکن مذهبی بوده و بیشترین رعایت در داخل مساجد و توسط مومنان بوده است اما با توجه به شرایط فعلی چاره‌ای به جز این نداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان نماینده ولی فقیه مساجد مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس ستاد اقامه‌ی نماز استان اصفهان در در آئین تجلیل از ۲۳ خیر نماز و ۱۶۷ کادر آموزشی و پرورشی ودانش آموز فعال ترویج فرهنگی نماز تاکید کرد: در محیط‌های آموزشی و مدارس، حضور مدیران و معلمان در اقامه نماز به عنوان تبلیغی عملی برای تشویق و ترغیب دانش آموزان بسیار اثرگذار است.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود: فضاسازی مناسب و جذاب در نمازخانه‌های مدارس، الگو‌های تشویقی ابتکاری و بکارگیری مبلغان و مشاوران مذهبی مجرب بخشی از مواردی است که می‌توان برای جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به فرهنگ نماز از آن بهره برد.
بخش مرکزی جرقویه دارای ۴۳ واحد آموزشی می‌باشد که فقط ۴ مدرسه فاقد نمازخانه است.

دیگر خبرها

  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد