Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید در تهران همچنان ادامه دارد تا ماه مبارک رمضان این محصول جدید مرکز سیمافیلم روی آنتن شبکه یک برود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سیمافیلم، با انجام تصویربردارى مجموعه تلویزیونى «احضار»، مراحل فنی هم‌زمان در حال انجام است و آریا عظیمى‌نژاد نیز موسیقی این سریال را که به دلیل ژانر ماورایى از فضاى ویژه‌اى برخوردار خواهد بود، می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمى و تهیه‌کنندگی محمود رضا تخشید محصول جدید مرکز سیمافیلم است که شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود؛ بنابراین گزارش، مریم سرمدى، محمدهادى دیباجى، مریم یوسف، رضا امامى، سعیده عرب، غزال فغانى و مهرزاد جعفرى بازیگران جدیدى هستند که به گروه بازیگران اضافه شدند.

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایى بازى دارند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

علیرضا افخمى پیش‌تر مجموعه‌هاى تلویزیونى «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کارى خود به ثبت رسانده است که همگی جزو آثار پرمخاطب و جذاب بوده‌اند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است:
مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلى مائده - به این جمع حوادثی رقم مى‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: مدیر تصویربردارى: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیرى‌جوزانى، برنامه‌ریز: مهدى آقایى، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر، ولی خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرویز کاظم‌لو

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای پروژه، بازیگران پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که محمد شمس لنگرودی شاعر، نویسنده و پژوهشگر صاحب نام کشورمان به عنوان یکی از بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده است.

این اولین حضور شمس لنگرودی روی صحنه تئاتر به عنوان بازیگر پس از بازی در آثار سینمایی مختلف به حساب می آید.

علاوه بر حضور شمس لنگرودی، چهره های بازیگری تئاتر و سینما همچون امیرحسین فتحی، فرزین محدث، یلدا عباسی، ساغر رجبی، مریم مشهور و آرش الیگودرزی (خواننده – بازیگر)، وصال علوی (خواننده – بازیگر) در این پروژه حضور دارند.

پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» اولین اثر مهیار علیزاده در عرصه کارگردانی است که پس از پروژه های متعدد خود در حوزه موسیقی فیلم، آلبوم و اجراهای زنده موسیقایی، از روز شانزدهم فروردین ماه در تماشاخانه ملک پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

علیزاده درباره این پروژه نمایشی موسیقایی نوشته است: زمانی که همه چیز در حال نابودی است، گذشته به سمتت هجوم می آورد …؛ «و تو هم برنگشتی» درامی در ستایش زندگی و نشان دهنده نحوه تقابل انسان مدرن با گذشته، امروز و آینده خود است.

فرزین محدث بازیگردان و مشاور کارگردان، محمدرضا مقدسیان مشاور پروژه، رها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید، فاطمه تقوی دستیار کارگردان و برنامه ریز، مرتضی فربد طراح صحنه، علی کوزه گر طراح نور، شقایق محمودی طراح لباس، کاوه عابدین صداگذار، علیرضا لاجورد، سعید شجاعی، علیرضا ترابی ساخت تیزر، عکاسی و گرافیک، نوید آغاز مدیر تبلیغات، علیرضا سعیدی مشاور رسانه ای دیگر عوامل اجرایی پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» را تشکیل می دهند.

پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» به نویسندگی ساغر رجبی و کارگردانی و آهنگساز مهیار علیزاده از روز پنجشنبه شانزدهم فروردین ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ملک تهران روی صحنه می رود و علاقه مندان برای تهیه بلیت این اثر می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.

مهیار علیزاده از جمله هنرمندان عرصه موسیقی است که طی سال های گذشته به عنوان آهنگساز در پروژه های «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی، «در شعله با تو رقصان» با همکاری صابر ابر، «دخت پری وار» به خوانندگی علیرضا قربانی، «افسانه چشم هایت» به خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان، «صبرکن» به خوانندگی محمد معتمدی، «هفت الف» به خوانندگی پارسا خائف، «ایستگاه» به خوانندگی امید نعمتی و تعدادی از آثار دیگر حضور داشته است.

آهنگسازی پروژه های سینمایی، تلویزیونی و نمایشی چون «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت، «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی، «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری، «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی، «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی، «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی، «ملکاوان» به کارگردانی احمد معظمی، «نگاهمان می کنند» به کارگردانی محمدرضا اصلی و «درخت پرتقالی» به کارگردانی امیرهوشنگ معین هم بخش دیگری از فعالیت های مهیار علیزاده هستند.

کد خبر 6062572 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • نگرانی شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه: حالا چرا اینقدر عجله؟!
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر
  • نگرانی حسین شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه : حالا چرا اینقدر عجله؟ چرا بلافاصله بعد از انتخابات؟