Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و دومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از روابط عمومی ارتش، متن بیانیه بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم  من کان لله کان الله له  بیست و دومین سالگرد شهادت فرمانده شجاع و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را که بخش مهمی از دوران خدمت خود را در مسیر مبارزه، جهاد و دفاع از آرمان‌های بلند ایران اسلامی پشت سرگذاشت و در این مسیر مزد فداکاری خود را با شهادت در راه خدا دریافت کرد، گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نام شهید سپهبد صیاد شیرازی نه تنها در ارتش که در نیرو‌های مسلح و ایران سربلند اسلامی به عنوان یک فرمانده انقلابی و مدیری جهادی، زبانزد و مورد احترام همگان است.  این شهید والامقام با اخلاص و تفکر معنوی و هوشمندانه مبتنی بر دانش و بینش خود ضمن تحکیم و تقویت اقتدار ملی، توانست با تلاش خستگی ناپذیر و فرماندهی مقتدرانه خود، پیروزی‌های متعددی را در میادین نبرد به ارمغان آورد. بی تردید مطالعه دقیق زندگی این فرمانده شجاع به ویژه دوران حضور موثر ایشان در عملیات‌های دفاع مقدس و حضور در مناطق مختلف جنگ و تلاش خستگی ناپذیرش در سال‌های پس از دفاع مقدس در دستیابی به اهداف مهم نشر و گسترش فرهنگ مقاومت و پایداری و مبارزه با استکبار، برای جوانان و به ویژه افسران و فرماندهان جوان می‌تواند به عنوان الگویی بسیار اثرگذار و راهگشای بسیاری از تصمیم‌های کلان در عرصه‌های دفاعی و عملیاتی باشد.  ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه ۴۸۰۰۰ لاله سرخ ارتش، اعلام می‌دارد در راستای سربلندی، عزت، اقتدار، بالندگی و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی همواره پا در رکاب بوده و با تاسی به فرهنگ والای جهاد و شهادت به آرمان‌های والای شهیدان بویژه شهید صیاد شیرازی جامه عمل خواهد پوشید. برچسب ها: بیانیه ، ارتش ، شهید صیاد شیرازی ، سالگرد شهادت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیانیه ارتش شهید صیاد شیرازی سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی سالگرد شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • سردیس امیر سپهبد شهید قرنی رونمایی شد