Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بانوان کونگ فو کار شهرستان بندرعباس به طور هم زمان در محیط باز مدرسه نواب صفوی و پارک گلها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مسلم عاشوری ضمن تبریک مجدد سال نو در این خصوص گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده با اعضای محترم هیئت رئیسه و دبیر هیئت در سال ۱۴۰۰ هم با یاری خداوند متعال و همراهی اساتید و مربیان پرتلاش مسابقات و همایش های گوناگونی را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا تا این لحظه کلیه مسابقات و همایش ها را بصورت مجازی و یا اینکه در محیط های باز مدرسه و پارک ها برگزار کردیم تا هم آمادگی جسمانی ورزشکاران حفظ شود و هم اینکه از خطر این بیماری در امان باشند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس ضمن تشکر از مسئول محترم برگزاری مسابقات و همایش های بانوان سرکارخانم سهیلا صبوری اظهار داشت: برگزاری مسابقات و همایش های کونگ فو در سال ۱۴۰۰ هم بطور مستمر در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و تا ریشه کن نشدن این ویروس برگزاری مسابقات و همایش ها بصورت مجازی و یا در محیط باز به صورت انفرادی خواهد بود.

مسلم عاشوری در پایان اسامی شرکت کنندگان در همایش مجازی را به شرح زیر اعلام نمود: در رده سنی نونهالان: ایدینا شهریاری پور ، مهشید زارعی ، چم آسمانی ، هستی خسرو آنجم ، زهرا حیدری و آتنا آروانه در رده سنی نوجوانان: زینب حیدری ، دایانا گلمرادی زاده و احلام تودرجانی در رده سنی جوانان: عارفه دهقانی ، تارا سنگرزاده ، ریحانه مظفری ، کتایون قویدل ، سحر مسافری ، یاس خیلی قویدل ، آوا کریمی و مهتا کریمی در رده سنی بزرگسالان: ستاره مسافری ، حنا جهانگیری ، زهرا احمدی ، فاطمه امامدادی طارمی ، سما کهن سال و فاطمه دشتی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات و همایش رده سنی کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل