Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر صالحی در سخنانی در پانزدهمین سالروز فناوری هسته ای گفت: پس از تصویب قانون و اجرای سریع مفاد آن توسط سازمان انرژی اتمی، این حقیقت بر همگان هویدا شد که زیرساخت های این صنعت ملی با وسواس بسیار حفظ شده است.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی اکبر صالحی فناوری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند

سید‌کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از اجرای پل جدید انجیرلو، گفت: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار طی سیل سال گذشته، عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به بازدیدهای میدانی از این پروژه، افزود: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌اکنون فونداسیون به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی هم انجام شده و تیرهای عرشه نیز به محل پروژه انتقال یافته است.

بهگفته او، براساس اعلام اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، اجرای پل انجیرلو ظرف ۳ ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

میرجعفریان تصریح کرد: لازم است اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه، در تکمیل به‌موقع آن اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران
  • چرا آمریکا معافیت تحریمی همکاری‌های هسته‌ای ایران و روسیه را تمدید نکرد؟
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان
  • مولدسازی در آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود
  • ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند
  • فعالیت ۴۴ هسته و واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد