Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون پرواز‌های خارجی فرودگاه مشهد در سه مسیر ترکیه، قطر و عراق انجام می‌شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا از مسافران ورودی پرواز‌های خارجی تست گرفته می‌شود.

او افزود: استفاده از ماسک از سوی مسافران و کارکنان در ترمینال‌ها الزامی بوده و نظارت بر میزان رعایت توصیه های بهداشتی نیز تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: ناظران سلامت با توجه به قرمز شدن شهر مشهد و آغاز موج چهارم کرونا بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت توصیه های بهداشتی در سالن‌های فرودگاه نظارت جدی دارند.

بیشتر بخوانید

تمهیدات فرودگاه مشهد برای پیشگیری از ویروس کرونا/ سالن مسافران ورودی خارجی بعد از هر پرواز استریل می‌شود

امانی بنی بیان کرد: استمرار گندزدایی و ضدعفونی کردن ترمینال‌ها و خودرو‌های سرویس دهنده شرکت‌های هندلینگ نیز با نظارت بیشتر و فوق العاده پیگیری می‌شود.

قبل از شیوع کرونا روزانه ۴۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابه‌جا می‌شدند و این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور بود که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شد.

 

انتهای پیام//ا.ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه مشهد شیوع کرونا ضدعفونی و گندزدایی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز اردبیل - مشهد از ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پرواز‌ها جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل – مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
محمد قصابی افزود: نخستین پرواز ۱۴ اردیبهشت انجام میشود و در صورت استقبال برای افزایش تعداد این پرواز‌ها اقدام می‌کنیم.
وی گفت: هواپیمای BAE با شماره پرواز ۱۰۹۸ ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک می‌کند و ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت