Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@10:53:13 GMT

جدایی کین از تاتنهام در صورت عدم صعود به لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۱۹۴

نشریه اتلتیک مدعی شد در صورت عدم صعود تاتنهام به مسابقات لیگ قهرمانان فصل بعد، هری کین از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، تاتنهام در مسابقات این فصل لیگ برتر عملکرد قابل دفاعی نداشته است و در حال حاضر با 49 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده است امیدهای تیم مورینیو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد به خطر بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در حال حاضر تنها سه امتیاز با رده چهارم جدول که آخرین رده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، فاصله دارد اما رقابت شدید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث شده است تا کوچکترین لغرش به معنای از دست دادن سهمیه باشد.

حال اتلتیک مدعی شده است که در صورتی که تاتنهام موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشود، هری کین در تابستان برای جدایی از این باشگاه لندنی اقدام خواهد کرد. کین به تازگی در مصاحبه ای احتمال جدایی از تاتنهام را رد نکرده و گفته بود بعد از مسابقات یورو در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت. کاپیتان تیم ملی انگلیس به خاطر ناکامی در کسب جام های قهرمانی در تاتنهام ناراحت است و دوست ندارد با وجود این شرایط از حضور در لیگ قهرمانان نیز محروم باشد و به همین خاطر به سران باشگاه اطلاع داده است که در صورت ناکامی در صعود به لیگ قهرمانان برای جدایی از تاتنهام تلاش خواهد کرد و این در حالی است که مهاجم انگلیسی باشگاه های زیادی را در انگلیس و خارج از آن خواهان خود می بیند. تاتنهام باید به زودی در فینال کارابائو کاپ مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد و شنیده ها حاکی از این است که سرنوشت این دیدار تاثیر زیادی در تصمیم نهایی کین خواهد داشت.

در حال حاضر چلسی، لیورپول و وستهم در کنار تاتنهام رقابتی سنگین برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول را تجربه می کنند. از قرارداد فعلی کین با تاتنهام سه سال باقی مانده است به همین خاطر تاتنهام تا حد زیادی این قدرت را دارد تا در مورد آینده مهاجم انگلیسی تصمیم گیری کند. از منچسترسیتی و منچستریونایتد به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی این مهاجم در آینده نام برده می شود.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کسب سهمیه لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم