Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:59:08 GMT

یک کشته و ۵ زخمی در تصادف خونبار محور پالنگان کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۲۰۹

یک کشته و ۵ زخمی در تصادف خونبار محور پالنگان کامیاران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: برخورد دو خودرو پژو ۴۰۵ و پیکان در محور کامیاران به سروآباد نرسیده به روستای پلنگان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شدید پنج نفر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خوش قدم در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: این تصادف در محور «زمان گریوه» به وقوع پیوسته و دلیل آن برخورد رخ به رخ خودروها عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۱۸ روز ۲۰ فروردین ماه و در ۷۰ کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه مروارید کامیاران به وقوع پیوست و نیروهای امدادی پایگاه سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از رهاسازی راننده خوردو پژو، نجاتگران حاضر در صحنه تصادف مصدومین را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سینا کامیاران منتقل کردند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده یکی از مصدومین فوت کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان تاکید کرد: متاسفانه برخی از هموطنان که برای تفریح در ایام تعطیل به خارج از شهر می روند، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و خود و خانواده هایشان را دچار مشکل می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه