Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@06:02:25 GMT

ناجا در بطن زندگی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۳۷۱

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناجا در بطن زندگی مردم است، گفت: اعتماد بزرگترین سرمایه ناجا و پایه اعتماد سازی، مردم باوری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا گفت: ناجا با توجه به مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی در بطن زندگی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شناخت پدیده‌ها و سپس اقدام کردن از اوجب واجبات است، ادامه داد: تا پدیده‌ای را نشناختید اقدام نکنید، سازمان‌های مانند نیروی انتظامی زمانی موفق هستند که جلوتر از پدیده‌ها حرکت کنند و فعال باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه اعتمادسازی، مردم باوری است، افزود: الحمدالله این مسئله (اعتماد سازی) را در مجموعه نیروی انتظامی می‌بینیم و امروز اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است که این امر ناشی از مجاهدت‌های فرماندهان، مدیران، روسا و همچنین سربازان است.

وی یادآور شد: در واقع اعتمادسازی یکی از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی برای نیروی انتظامی و پایه اساسی اعتمادسازی در کارآمدی مبتنی بر مردم باوری است.

قالیباف افزود: اعتمادسازی باید مبتنی بر مردم باوری باشد که البته این اعتماد نیز سطوح مختلفی دارد، از اعتماد یک خانواده، بچه مدرسه‌ای، دانشجو و اقشار و کارگر که با نیروی انتظامی در ارتباط است، گرفته تا اعتماد نیرو‌های مسلح، مجلس شورای اسلامی و حتی اعتماد مقام معظم رهبری به ناجا و وقتی این اعتماد وجود دارد، سبب رضایت مردم و تبلور رضایت الهی است.

وی همچنین به بحث استفاده ناجا از تکنولوژی روز اشاره و تاکید کرد: استفاده از تکنولوژی روز باعث می‌شود ناجا هم در وقت و هم در انجام ماموریت‌ها موفق عمل کند و هم در بحث انجام وظایف اشتباهات کمتری مرتکب شود.

قالیباف یادآور شد: امنیت و معیشت از موضوعات مهم مورد توجه در مجلس شورای اسلامی است و ان شاء الله امسال با در نظر گرفتن اعتبارات در راستای نوسازی ۲۰۸ پاسگاه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

برچسب ها: امنیت ، نیروی انتظامی ، ناجا ، اعتماد ، مردم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: امنیت نیروی انتظامی ناجا اعتماد مردم نیروی انتظامی مردم باوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در اولین جلسه شورای اداری با اشاره ویژگیهای مدیران در حکومت اسلامی  گفت : شیوه‌حکومت اسلامی در نهج البلاغه نهفته است لذا مدیر حکومت اسلامی برای خدمت بهتر به خلق خدا باید با قرآن و نهج البلاغه پیوند عمیق معنوی داشته باشد

وی سپس به تذکرات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مسئولان  در مورد حجاب اشاره کرد و افزود : برای مقابله با چالش مهم کشف حجاب  و هنجارشکنی اجتماعی باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی پای کار باشند .

نحف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به نقش مهم نمایندگان در مجلس گفت : توسعه ایدلوژی انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام سلطه مهمترین رسالت نمایندگان مجلس دوازدهم است .

وی با تقدیر از تلاشهای دولت در خدمت به مردم تصریح کرد : برای توسعه زیر ساخت های شهرستان در کنار هم تلاش خواهیم کرد .

نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : امروز خوی به یکی از مهمترین شهرستانهای پیشران کشور در توسعه تبدیل شده  است .

وی  حوزه آب را  مهمترین مشکل شهرستان‌ دانست و افزود :مطالعات سدالند  خوی به اتمام رسید و مراحل اجرایی آن دردستور کاروزارت نیرو  قرار گرفته است .

وی از تکمیل طرح توسعه پایانه رازی گفت : ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیر ساختها این مرز اختصاص یافته است .

وی همچنین برضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش صنعت تاکید کرد و افزود: باید از سرمایه گذاران  در بخش نیازهای اساسی شهرستان در بخش صنعت حمایت قاطع صورت گیرد وتعلل در این زمینه قابل قبول نیست .

دکتر نجف زاده از فراهم شدن مقدمات تأسیس بیمارستان جدید ۳۵۰ تختخوابی هم خبر داد

علی نژاد فرماندار خوی  در این‌ جلسه با اشاره به شعار سال برضرورت بستر سازی و‌رفع موانع در جهت مشارکت مردم در جهش تولید تاکید کرد .

وی مرز رازی را یکی از کریدورهای مهم تردد وترانزیت کالا دانست وبرضرورت تکمیل زیر ساخت های  این مرز تاکید کرد .

فرماندار خوی گفت :امسال باید اکثر طرحهای نیمه تمام این شهرستان  تکمیل به اتمام برسد.

وی تاکید کرد : ادارات برای خدمت رسانی به مردم باید تکریم ،تسریع و تسهیل در امور  را در دستور کار خود قرار دهند .

در این جلسه اعتبارنامه دکتر عادل نجف زاده  نماینده ومنتخب مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس دوازدهم اعطا شد.

در این جلسه همچنین با اهدای لوح از تعدادی از روسای ادارات موفق  شهرستان خوی که درطرح نوروزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اقدام تنبیهی سپاه شرارت اسرائیل را از بین می‌برد
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • عملیات «وعده صادق» به جا و مقتدرانه بود/ اسراییل را تحقیر کردیم
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • شکل گیری اعتماد‌به‌نفس از دوران کودکی
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس
  • انتقام ایران از اسرائیل دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد