Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه ایلام از استقرار پلیس راه ایلام در ۱۰ نقطه برای اجرای محدودیت های کرونایی خبر داد و گفت: تخلفات رانندگانی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند ثبت می شود.

«رضا همتی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان، اظهار کرد: نیروهای پلیس در 10 نقطه استان بر رفتار رانندگان نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 رئیس پلیس راه ایلام افزود: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و به شهر‌های قرمز مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز پلیس است گفت: ثبت تخلفات رانندگانی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های نصب شده بر روی لباس کارکنان و حضور مامورین پلیس انجام می‌شود و رانندگان باید از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

 

همتی زاده تصریح کرد: در پی بی توجهی مردم  به شیوه نامه های بهداشتی، استان ایلام وارد پیک چهارم کرونا شده و محدودیت های شدید کرونایی در این استان اعمال می شود،  اعمال محدودیت های ترافیکی و منع آمد و شد خودروها در مناطق قرمز و نارنجی استان یکی از مهمترین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در ایلام است. 

 

هم اکنون ۹ شهرستان ایلام، دهلران، چوار، آبدانان، ایوان، دره شهر، چرداول، مهران و بدره در وضعیت قرمز و سیروان، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا محدودیت های کرونایی پلیس راه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد

دادستان ایلام از دستگیری قاتل فراری مربوط به قتل سال گذشته در مرکز شهر ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عبدالوهاب بخشنده در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های ویژه دادسرا، بازپرس محمد سلیمی؛ مسئول پرونده و پلیس آگاهی، فردی که اواسط سال گذشته در مرکز شهر ایلام به تیراندازی اقدام کرده و فردی با هویت بهمن اکبری دهبالایی را به قتل رسانده بود، در استان آذربایجان غربی و زمانی که تلاش می‌کرد از مرز خارج شود، دستگیر شد.

وی افزود: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد، خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این مقوله کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه