Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه احتمال بارش موقت و رگباری باران طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان وجود دارد اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی بارش گسترده و مداومی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود افزود: پدیده غالب جوی از روز دوشنبه تا پایان هفته وزش شدید باد با سرعت ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه طی امروز و فردا افزایش دما خواهیم داشت یادآور شد: از اواسط هفته جاری تا پایان هفته ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد کاهش دما به ویژه دمای شبانه داریم به طوری که در برخی از نقاط دما به صفر درجه سانتیگراد نزدیک خواهد شد.

وی از نوسان دمای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۳ تا ۶ درجه سانتیگراد خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نهاوند با ۲۶ درجه گرمترین نقطه و همدان با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

 باقری‌شکیب به پیش‌بینی‌های فصلی اشاره کرد و متذکر شد: طبق آخرین پیش‌بینی ارسالی به هواشناسی همدان متاسفانه بارش باران در فروردین و اردیبهشت سال جاری کمتر از نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش موقت باران وزش شدید باد درجه سانتیگراد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش باران و وزش باد در همدان

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از فردا تا ۵ روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری و در ساعاتی از بعدازظهر افزایش ابر و ورزش موقت باد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی روند افزایش دما را طی روزهای آینده در استان خواهیم داشت افزود: روز گذشته بیشینه دما از قهاوند با ۱۴ درجه و صبح امروز دمای کمینه از گل تپه و رزن با منفی ۱ درجه بوده است و دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و۱ درجه در نوسان بوده است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف باران و ورزش باد را در برخی از نقاط استان وجود دارد.

کد خبر 6064164

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در اغلب استان‌های کشور
  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • هواشناسی ایران/ هشدار کاهش دما در برخی استان‌ها
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • احتمال رگبار موقت باران
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت‌ ۱۴۰۳