Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسوایی‌های مختلف همسر ملکه انگلیس در سال‌های گذشته سبب بروز مشکلات جدی برای خانواده سلطنتی انگلیس شده بود. خبرگزاری میزان – چند سال گذشته برای خانواده سلطنتی انگلیس  سال‌های حساس و پیچیده‌ای بود.   رشته‌ای از رسوایی‌های بی سابقه در انگلیس سبب شد تا اختلاف‌ها و شکاف‌ها در ساختار سلطنت در این کشور بیش از هر زمان دیگری نمایان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرگ «پرنس فیلیپ»، به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای خانواده سلطنتی این کشور که از چند ماه پیش با دوره سخت بیماری مواجه بود، آن هم در میانه شیوع بیماری کرونا که حتی تشییع جنازه او را نیز تحت تاثیر قرار داد، برای خانواده سلطنتی انگلیس به عنوان چالشی مهم تلقی می‌شود.   به گزارش پایگاه «کوآرتز»، در حالی که مرگ یکی از اعضای خانواده سلطنتی به طور معمول فرصتی برای وحدت است، خانواده سلطنتی انگلیس به دلیل مواجه این کشور با یکی از بالاترین نرخ‌های مرگ و میر در جهان با بحران بزرگی مواجه است.   البته فراتر از این بحران، خانواده سلطنتی انگلیس با چالش‌ها و اختلاف‌های داخلی متعددی مانند مصاحبه جنجالی اخیر «هری» و همسر آمریکایی اش «مگان مارکل»، علیه خانواده سلطنتی نیز مواجه است.   اما «پرنس فیلیپ» شخصیت جنجالی که «نت فیلیکس»، شبکه آنلاین فیلم و سریال جهان، تصویری حسود نسبت به همسر، سرد با فرزندان، خائن و بی توجه به اخلاقیات از او ارائه کرده، تا چه حد با این تصویر تطابق دارد.  بیشتر بخوانید:  مرگ همسر ملکه انگلیس در ۹۹ سالگی  آنچه باید درباره جنجالی‌ترین خانواده سلطنتی جهان بدانیم خیانت به همسر اگرچه گزارش‌های متعددی از خیانت «پرنس فیلیپ» به همسر ملکه اش در سال‌های مختلف زندگی مشترک این دو نفر منتشر شد، اما «کاخ باکینگهام» همواره این گزارش‌ها را تکذیب کرد. ماجرای پروفومو ماجرای «پروفومو»، از بزرگ‌ترین رسوایی‌های سیاسی قرن بستم انگلیس بود.   رد پای «فیلیپ» در رسوایی جنسی «جان پروفومو»، وزیر خارجه وقت انگلیس با مستنداتی همراه است. مشکلات اخلاقی «پرنس فیلیپ»، عضوی از یک کلوپ خصوصی با پیش خدمت‌های برهنه بود.   انتشار تصاویری از پشت یک پیش خدمت برهنه در این کلوپ در اوایل دهه ۱۹۶۰ که شباهت زیادی با «پرنس فیلیپ» داشت، سبب شد تا مدت‌ها مطبوعات از او به عنوان پیش خدمت برهنه یاد کنند. اختلاف با اعضای خانواده مشکل وی با «سارا فرگوسن»، معروف به فرگی همسر «اندرو»، پسر «پرنس فیلیپ» در پی جدایی پر حاشیه آنان، سبب شد تا آن‌ها مدت‌ها در قاب یک تصویر قرار نگیرند. اظهارنظر‌های نامناسب «پرنس فیلیپ» به دلیل اظهارنظر‌های مناسب خود مشهور بود.   توهین‌های نژادی، مهم‌ترین وجه اظهارنظر‌های نامناسب وی در مجامع رسمی و عمومی هستند. نفرت از افراد مشهور و سلبریتی‌ها نفرت «پرنس فیلیپ» از افراد مشهور در برخورد با آن‌ها واضح بود تا جایی که در مواردی مشاورانش آرزوی خاموش شدن میکروفون او را داشتند.   انتهای پیام/ برچسب ها: انگلیس فیلیپ ملکه انگلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس فیلیپ ملکه انگلیس خانواده سلطنتی انگلیس ملکه انگلیس پرنس فیلیپ همسر ملکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟

زی‌سان: معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند، ایشان در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با ایشان رضایت می‌دهند، و بعد از گذشت یک سال به عقد ایشان در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند، و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند. ایشان در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند، و همسر گرامیشان را همراهی می‌کردند.

 ناگفته‌‌های زندگی امام خمینی به روایت مرحوم معصومه حائری 

معصومه حائری سال ۱۴۰۰، در گفتگو با نشریه «حریم امام» به بیان نکاتی درباره خانواده امام خمینی پرداخت: 

- امام خیلی به من علاقه داشت و یادم هست هر هفته که می‌خواست سر و صورتش را اصلاح کند، به من می‌گفت بیا رو به روی من بنشین تا در کنار اصلاح کردن با هم حرف بزنیم. آقا در آن زمان خودش سر و صورتش را اصلاح می‌کرد و علاوه بر کوتاه کردن مو‌های سر و صورت، مو‌های پرپشت ابروهایش را که روی چشمش را می‌گرفت کوتاه می‌کرد. مژه‌های امام هم خیلی بلند بود و من به شوخی می‌گفتم مژه‌هاتان را هم کوتاه کنید.

- آقا خیلی تمیز و اهل رعایت بهداشت بود، به طوری که ما سر سفره برای ایشان دو تا چنگال می‌گذاشتیم تا اگر دو نوع غذا در سفره بود، هر کدام را با چنگال جداگانه‌ای بردارد. ایشان این قدر تمیز و اهل مراعات بود که می‌گفتم من خانواده‌های روحانی زیادی را دیده‌ام، اما شما از همه مدرن‌تر و امروزی‌تر هستید.

- یادم هست یک بار مرحوم حاج احمد آقا پیش ایشان می‌خواست با دست غذا بخورد که فرمود احمد، اگر می‌خواهی با دست غذا بخوری، برو بیرون بخور! باز به یاد دارم که خانم در بشقابی که پلو خورده بود و می‌خواست خربزه بگذارد و بخورد، باز آقا به ایشان تذکر داد. آقا خیلی مرتب و تمیز بود و به عنوان نمونه دیگر، یک میز جلوی در خانه بود که آقا وقتی وارد منزل می‌شد، کفش‌هایش را در می‌آورد و داخل آن می‌گذاشت و یک جفت دمپایی برمی‌داشت و می‌پوشید.

- خانم اصالتاً تهرانی و امروزی و از یک خانواده اصیل بود و خود آقای خمینی هم اصالت خانوادگی بالایی داشت و برادر ایشان، مرحوم آقای پسندیده هم یک آدم حسابی به تمام معنا بود. حسین آقا می‌گفت بعد از رحلت حاج آقا مصطفی اگر جریان انقلاب و مبارزه پیش نمی‌آمد و فکر و ذهن امام معطوف به این مسائل نمی‌شد، امام از غصه مرگ حاج آقا مصطفی دق می‌کرد و از دنیا می‌رفت.

- من قضایای شب رحلت حاج آقا مصطفی را از زبان خدمتکاری که به او ننه می‌گفتیم و زن فهمیده‌ای بود نقل می‌کنم؛ چون خودم مریض بودم و در طبقه پایین منزل پیش بچه‌ها خوابیده بودم. ننه می‌گفت آن شب وقتی حاج آقا مصطفی به خانه آمد، به من گفت در خانه را ببند، ولی قفل نکن؛ چون قرار است کسی به ملاقات من بیاید. اتاق ننه روبروی در خانه بود و می‌توانست ببیند چه کسی وارد منزل یا خارج می‌شود. حاج آقا مصطفی طبق معمول برای مطالعه به کتابخانه خودش در طبقه بالا رفت تا مطالعه کند. آن شب ننه دیده بود چه کسانی پیش آقا مصطفی رفته بودند و همه آنها را شناخته بود و ما هرچه اصرار کردیم اسم از آنها را به ما نگفت. ننه صبح خیلی زود صبحانه حاج آقا مصطفی را برده بود و ایشان را برای خوردن صبحانه صدا زده بود، اما ایشان بیدار نمی‌شود و به همین علت پیش من آمد. به طبقه بالا رفتم و دیدم حاج آقا مصطفی در حالت نشسته، روی میز کوچکی که جلویش بود خم شده است. دیدم بدنش گرم و از عرق بسیار زیاد، کاملاً خیس و نقاطی از بدنش کبود است. حاج آقا مصطفی را به بیمارستان بردند، ولی دیگر کار از کار گذشته و حاج آقا مصطفی از دنیا رفته بود.

- یکبار به آقا گفتم شما که در خمین بزرگ شدی، چرا این قدر مدرن و امروزی و تمیز و مرتب هستی؟! ایشان هم می‌خندید.

- آقا منظم و دقیق بود و همیشه دقیقاً سر وقت غذا می‌خورد. زمان تبعید آقا در نجف، گاهی من و خانم به ایران می‌آمدیم و امام تنها بود و حاج آقا مصطفی برای این که ایشان تنها نباشد، پیش امام می‌رفت و با ایشان غذا می‌خورد. یک روز حاج آقا مصطفی کمی دیرتر رفت و دید امام غذایش را سر وقت و مطابق معمول خورده و منتظر ایشان نمانده است. بعد از آن، هر روز حاج آقا مصطفی می‌رفت و موقع غذا خوردن، کنار امام می‌نشست و فقط نگاه می‌کرد و لب به غذا نمی‌زد و امام هم انگار نه انگار، به غذا خوردن ادامه می‌داد و اصلاً به حاج آقا مصطفی تعارف نمی‌کرد تا غذا بخورد. پدر و پسر کار خود را بلد بودند.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد