Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:32:11 GMT

اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به حکم «شستا»

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۶۷۱

اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به حکم «شستا»

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی پس از عدم دریافت تمام و کمال طلب ارزی دو میلیون یورویی خود از فدراسیون فوتبال اقدام به توقیف اموال این مجموعه کرد.

همین امر باعث شد تا سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس برای انتقال و ثبت سند آن به اسم شستا مورد پیگیری حقوقی قرار بگیرد.

بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس که از این موضوع کاملاً بی اطلاع بود پس از رسانه‌ای شدن آن اقدام به پیگیری کرد تا مانع از انتقال سه دانگ از سند ساختمان باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال بابت پرداخت حقوق مارک ویلموتس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس پس از بررسی این پرونده لایحه دفاعی جدیدی را به دادگاه ارائه کرده است تا مانع از این موضوع شود.

مسئولان این باشگاه علاوه بر مخالفت با فروش این بخش از ساختمان عنوان کرده است ششدانگ ساختمان فعلی برای پرسپولیسی هاست و هیچ نهادی از جمله فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه گاری تامین اجتماعی، حق داد و ستد آن را ندارد.

کد خبر 5185321 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شستا فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد فدراسیون فوتبال جودو کسب سهمیه المپیک شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.»

بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

کد خبر 844536 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • درخواست رسمی استقلال: برای هفته های پایانی از داوری که تمایل رنگی دارد استفاده نشود