Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مطلقا حق انجام کارهای درمانی توسط دانشجویان رشته دندانپزشکی در مراکز خصوصی وجود ندارد و چنانچه دندانپزشکی در مطب از این افراد برای خدمات دهی استفاده کند تعطیل خواهد شد.

دکتر محمدرضا نیکبخت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توزیع متخصص برای استان‌ها توسط معاونت درمان وبدا و فوق تخصص توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال ۹۸و ۹۹ هر سال بیش از ۸۰ نفر متخصص جدید به شهرهای استان اعزام شدند، بیان کرد: همچنین در سال ۹۹ سه متخصص مورد نیاز استان نیز جذب شده است.

نیکبخت با تاکید براینکه در زمینه جذب فوق تخصص برای استان با کمبود مواجه‌ایم، افزود: امیدواریم امسال مابقی کمبودها را برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص استفاده از دانشجوی دندانپزشکی در کلینک‌های دندانپزشکی استان، گفت: مطلقا حق انجام کارهای درمانی توسط دانشجویان رشته دندانپزشکی در مراکز خصوصی وجود ندارد و چنانچه دندانپزشکی در مطب از این افراد برای خدمات دهی استفاده کند تعطیل خواهدشد.

وی اضافه کرد: در کلینیک‌های دولتی و مراکز وابسته به دانشکده دندانپزشکی لرستان دانشجویان تحت نظارت اساتید خود می‌توانند درمان را انجام دهند تاهم آموزش بینند و هم کار می‌کنند و این شیوه آموزش در نظام پزشکی و دندانپزشکی است.

نیکبخت عنوان کرد: موافقت اصولی برای تاسیس سی‌تی‌اسکن و MRI برای استان از سوی وزارت بهداشت صادر شده و به دانشگاه علوم پزشکی استان ابلاغ شده است اما برای خرید این دستگاه‌ها در نوبت خرید قرار داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای سونوگرافی اولویت با بیماران اورژانسی است و برای دیگران نیز محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وزارت بهداشت سی تی اسکن دانشگاه علوم پزشکی لرستان پزشک متخصص فوق تخصص همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا همه علیه کرونا سی تی اسکن ایسنا دانشگاه علوم پزشکی پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل