Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی مدت اجرای طرح نوروزی، اورژانس 115 استان به 2 هزار و 37 نفر خدمات رسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر تقی دولت آبادی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 25 اسفندماه 1399 تا 13 فروردین 1400 اجرا شد گفت: یک هزار و 849 ماموریت اورژانسی در سطح استان طی تعطیلات ایام نوروز انجام شد که از این تعداد 340 ماموریت حوادث تصادفی و یک هزار و 509 ماموریت حوادث غیر تصادفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طی اعزام نیروهای اورژانس 115 به ماموریت ها، یک هزار و 381 مصدوم به بیمارستان ها اعزام و 63 نفر در محل حادثه درمان شدند.

دکتر دولت آبادی از فوت 37 نفر در تعطیلات ایام نوروز خبر داد و گفت: 26 نفر در حوادث غیرتصادفی و 11 نفر در حوادث تصادفی جان خود را از دست دادند.

وی عنوان کرد: حوادث غیرتصادفی شامل بیماری‌های مختلف مانند بیماری های قلبی، تنفسی، مسمومیت‌ها، زنان و زایمان و... و حوادث مانند سقوط، غرق شدگی، نزاع و... و حوادث تصادفی شامل حوادث ترافیکی می باشد.

دکتر دولت آبادی ادامه داد: در حوادث رخ داده بیماری های قلبی و تنفسی، سقوط، مسمومیت دارویی، اختلال هوشیاری، افزایش فشارخون، تشنج، شکم حاد، ضعف و ضرب و جرح از جمله حوادثی بوده که بیشترین مصدومین را داشته است.

وی اظهار داشت: اورژانس استان در 412 ماموریت شهری با میانگین کمتر از 8 دقیقه و در 333 ماموریت جاده ای با میانگین کمتر از 14 دقیقه به محل حادثه رسیده است.

دکتر دولت آبادی خاطرنشان کرد: طی تعطیلات نوروز تعداد 8 هزار و 187 تماس با مراکز اورژانس گرفته شده است که از این تعداد یک هزار و 740 تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی اورژانس دولت آبادی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی