Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@11:59:35 GMT

بازار هفتگی و طرح ساحلی اسالم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۹۱۴

بازار هفتگی و طرح ساحلی اسالم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

شهردار اسالم گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و قرار گرفتن شهرستان تالش در وضعیت قرمز کرونا بازار هفتگی، طرح ساحلی آلالان و اماکن تفریحی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مسعود قوی پنجه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازار هفتگی اسالم یکی از بازارهای قدیمی و سنتی این شهر است و افراد بومی و غیربومی از سایر نقاط استان گیلان با حضور در این بازار، محصولات کشاورزی و تولیدی خودشان را به شهروندان و مسافران عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اوج گیری مجدد ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان تالش، برای حفظ سلامت شهروندان براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا این بازار تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار اسالم خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تمام اماکن تفریحی همچون طرح ساحلی آلالان و پارک کودک شهر اسالم تعطیل شد و این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: شهرداری به منظور اطلاع رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل شیوع ویروس کرونا روی تابلوهای محیطی سطح شهر بنرهای توصیه‌های آموزشی را نصب کرده و از طریق فضای مجازی نیز اطلاع‌رسانی کرده است.

قوی پنجه از شهروندان درخواست کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع در سطح بازار هفتگی این شهر، در این راستا با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر اسالم از توابع شهرستان تالش در ۹۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

کد خبر 485936

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري اسالم بازار بازارهاي هفتگي ویروس کرونا وضعیت قرمز کرونا تعطیلی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تا اطلاع ثانوی بازار هفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است