Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن روحانی رییس جمهور روز شنبه در مراسمی به مناسبت ۲۰ فروردین، روز ملی فناوری هسته‌ای، علاوه بر صدور دستور آغاز بهره‌برداری از این ۱۳۳ دستاورد، از تعدادی از متخصصان و مسئولان سازمان انرژی اتمی نیز با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.
طراحی، ساخت و راه‌اندازی فاز دوم واحدهای تولید صنعتی ترکیبات دوتره در خنداب اراک، بهره‌برداری از اورژانس پرتویی، سوانح و سوختگی اراک، بهره‌برداری از 6 طرح فناوری هسته‌ای در زمینه غنی‌سازی در نطنز، طراحی، ساخت و بهره‌برداری از لیزرهای دیسک 5 و 10 کیلووات فیبر، افتتاح مرکز ملی فناوری‌های کوانتومی ایران در تهران، طراحی، ساخت و بهره‌برداری از سانتریفیوژ مورد نیاز سازمان انتقال خون ایران، کسب دانش و تولید 110 زیست مولکول ایزوتوپی مورد نیاز در کیت‌های غربالگری نوزادان، تولید نیمه‌ صنعتی غناسنج آنلاین هگزافلوراید اورانیوم، تولید چهار رادیو داروی درمانی و تشخیصی، طراحی و ساخت دستگاه اسپین‌تست، ساخت و مونتاژ نمونه اول ماشین سانتریفیوژ IR9S و IR9-1B و طراحی و ساخت لیزر پرینت سه بعدی فلزات تعدادی از جمله طرح‌هایی هستند که امروز افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین گازدهی زنجیره کامل 164ماشین سانتریفیوژ نیمه صنعتی IR6 ، گازدهی فاز اول 30 ماشین زنجیره شاهد سانتریفیوژ IR6S با توان جداسازی؛ طراحی، ساخت و بهره‌برداری از ایستگاه تصفیه خوراک هگزافلوراید اورانیوم در مجتمع غنی‌سازی نطنز، تجهیز و راه‌اندازی خط تولید ماشین‌های نسل جدید در مجتمع شهید احمدی روشن، آغاز تست مکانیکی ماشین سانتریفیوژ IR9 با توان جداسازی، طراحی و ساخت دستگاه لیزر دیسک فیبر، افتتاح مرکز ملی فناوری‌های کوانتومی ایران و بهره‌برداری از مرکز ملی جداسازی و توسعه کاربرد ایزوتوپ‌های پایدار در فردو و آغاز تجهیز و بهره‌برداری از این مرکز بخشی دیگر از پروژه‌هایی هستند که امروز با دستور رییس جمهور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آنها آغاز شد.

پربیننده ترین شرط هند برای خرید نفت از ایران برقراری جریان بزرگ نفت ایران به سوی چین تحولات عرضه و تقاضا قیمت نفت را کاهش داد/ لغو تحریم‌های ایران چه تغییری در بازار ایجاد می‌کند؟ توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد آزادی نفت‌کش کره‌ای جزییات ماجرای گم شدن دکل حفاری و تخلفات بابک زنجانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فناوری هسته ای برجام بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علیرضا یورد خانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در دو بخش کنستانتره به روش مش و سوپر پخت و پلیت با زیر مجموعه ۲۵۰ هزار راس دام مولد و ۱۰۰ هزار راس بره پروار و متعلق به ۷۵۰ خانوار است که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی  گفت : این سیلو یکی از مهم‌ترین پروژه های بخش کشاورزی است  که با تکمیل تاسیسات جانبی و برقی آماده ک تا سه ماه آینده   به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول