Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری سرمربی سابق استقلال برای چندمین بار در روزهای گذشته حرف از کم کاری چند بازیکن استقلال در زمان مربیگری خودش زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فکری در زمان حضورش در استقلال مقابل یکسری مسائل سکوت می‌کرد و حتی از بازیکنان حمایت می‌کردکه این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست. وقتی رشید مظاهری آن مصاحبه عجیب را انجام داد و وقتی وریا غفوری بعد از تعویض مستقیماً به منزل رفت، محمود فکری نه تنها با آنها برخورد نکرد بلکه چشم‌هایش را بست و با صدای رسا گفت حتی اگر وریا شاکی باشد و اعتراضی داشته باشد، حق دارد!

آن مصاحبه فکری هنوز در ذهن همه فوتبال دوستان و همه هواداران استقلال هست اما حالا که چند ماه از جدایی او می‌گذرد حرف از کم کاری می‌زند که طبعاً حتی اگر درست هم باشد، قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری که مربی سالمی بود و زحمت زیادی را هم برای استقلال کشید ولی باید همان موقع با بازیکن سالاری مبارزه می‌کرد. فکری می‌توانست حداقل دو بازی کسانی را که اعتراض کرده بودند، روی نیمکت بنشاند و بعد به هواداران اعلام کند که به خاطر منافع و پیراهن استقلال چنین کاری را انجام داده‌است. مسلما در آن صورت هواداران استقلال هم به خاطر تیمشان با این مسئله کنار می‌آمدند اما حالا صحبت‌هایی می‌کنند که حتی اگر درست باشد، هیچ خریداری ندارد.

فکری آن موقع که باید اقدام می‌کرد، سکوت کرد و حالا که باید سکوت کند حرف می‌زند! آن هم حرف‌هایی که نه کمکی به خودش می‌کند نه به استقلال و نه به نفت مسجدسلیمان.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری استقلال استقلال سرمربی سابق استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ شهرستان آذربایجان‌غربی میزبان طرح کانون مدرسه هستند

زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: سلماس، سردشت، پلدشت، تکاب، چایپاره، نقده، شاهین‌دژ، چالدران و پیرانشهر میزبان اجرای طرح کانون مدرسه در استان هستند.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ کلاس در مدارس دولتی اجرا می‌شود و طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون حضور خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیش از ۲٠ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۹ شهرستان آذربایجان‌غربی میزبان طرح کانون مدرسه هستند
  • واکنش یک رسانه به اقدام جنجالی سفیر ایران در باکو
  • بی‌حجابی خارج از عرف یک خبرنگار خارجی در سفارت ایران! | اقدام جنجالی سفیر ایران در باکو | برای عزت ایران استعفا دهید | عکس
  • فکری بازی کنیم
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • نوبت به تعطیلی ایران اینترنشنال رسید
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد