Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ظرفیت‌های خیرین ساخت تعدادی از خانه‌های مردم مناطق زلزله‌زده سی‌سخت را بر عهده گرفت.

سعید پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بعد از وقوع زلزله سی‌سخت، نیرو‌های جهادی در همان ساعات اولیه به منظور خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان، به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از این گروه‌های جهادی همچنان در این مناطق در حال فعالیت هستند.

پرهیزگار ادامه داد: حدود ۱۵۰۰ منزل مسکونی در سی‌سخت در وضعیت تخریب قرار داشتند که تا کنون بیش از ۸۰ درصد خاکبرداری این منازل از سوی سپاه، گروه‌های جهادی، قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن و ادارات مختلف در حال انجام کار است.

 

بیشتر بخوانید:

بسیج دانشجویی کرمانشاه به شهر زلزله‌زده سی‌سخت نیروی جهادی اعزام می‌کند پاکسازی کانالهای آب مناطق زلزله‌‌زده سی‌سخت به همت دانشجویان اصفهانی زندگی سخت مردم سی‌سخت با گذشت بیش از یک ماه از زلزله/ قدردانی زلزله‌زدگان از سپاه و نیرو‌های امدادی


مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: در بحث ساخت و ساز خانه‌های تخریب شده سپاه استان، قرارگاه خاتم الانبیا ، بنیاد مسکن و ارگان‌های دیگر به این قضیه ورود پیدا کردند و سپاه استان بخشی از این کار را به عهده گرفته است.

وی افزود: بسیج دانشجویی استان هم با ظرفیت‌های خیرین و گروه‌های جهادی استان و استان‌های دیگر ساخت تعدادی از خانه ها‌ی مردم مناطق زلزله زده سی سخت را بر عهده گرفت.

پرهیزگار با اشاره به تعمیر خانه‌های آسیب دیده در مناطق زلزله زده سی‌سخت گفت: بحث تعمیر این خانه‌ها در روز‌های اول وقوع زلزله آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد در خاتمه تاکید کرد: ما از نهاد‌های مسئول انتظار داریم که خیلی سریعتر با نگاه مدیریت بحرانی به حل مشکلات سی سخت ورود پیدا کنند.

وی گفت: با شرایط پیک چهارم کرونا در کشور احتمال حضور کمتر گروه‌های جهادی در مناطق وجود دارد در این راستا، نیاز است کار میدانی نهاد‌های ذیربط و دستگاه‌های متولی این امر با جدیت و سرعت کیفیت بیشتری ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است، در شامگاه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ زلزله‌ای با قدرت ۵/۶ ریشتر در عمق ۵ کیلومتری زمین؛ شهر سی سخت از توابع یاسوجِ استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناطق زلزله زده سی سخت گروههای جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی استان استان کهگیلویه زلزله زده سی سخت گروه های جهادی مناطق زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بود و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.   علیرضا صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بوده و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.   وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری حاج‌قاسم امتی‌ترین چهره و ملی‌ترین چهره کشور است که نشان می‌دهد که مفهوم امت با ملت منافاتی ندارد.   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران برخلاف قوانین بین‌المللی بود و پاسخ ایران نیز یک اقدام مشروع در جهت حفظ منافع ملی است و البته باید گفت انتقام از رژیم صهیونیستی باید به نابودی این رژیم منجر شود؛ اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمود این یک تنبیه و سیلی به رژیم صهیونیستی بود.   به گفته وی؛ این حمله مقدمه‌ای برای تسریع زوال رژیم صهیونیستی است، طی ۶ ماه اخیر ما شاهد جنایت‌های فراوانی از سوی رژیم صهیونیستی بودیم و هیچ پاسخی نمی‌تواند پاسخ گونه جنایات این رژیم در کشتار بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم غزه را بدهد مگر با نابودی این رژیم غاصب.   صفری عنوان کرد: شب حمله ایران به رژیم صهیونیستی یک تجمع دانشجویی و مردمی برگزار شد، با وجود دیروقت بودن زمان حمل، در این تجمع شاهد حضور پرشور مردم بودیم و پس از تجمیع مردم حرکت به سمت سفارت انگلیس را آغاز کردیم دلیل تجمع دانشجویان و مردم در مقابل سفارت انگلیس، حمایت‌های این کشور از رژیم صهیونیستی و وتو قطعنامه‌های در خصوص توقف جنایات رژیم صهیونیستی بود.   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: تجمعات فراوانی با حضور دانشجویان و اساتید در ۸ دانشگاه در سطح تهران صورت‌گرفته است و امیدواریم این جریان اجتماعی در راستای حمایت از نظامیان و رزمندگان اسلام ادامه یابد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است