Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کادر پزشکی بارسلونا توانست پیکه و روبرتو را به ال کلاسیکو برساند، رئال مادرید بدون کارواخال و هازارد پا به میدان خواهد گذاشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، تنها چند ساعت تا برگزاری دیدار حساس ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا باقی است و زیدان و کومان می خواهند در این دیدار فوق العاده حساس، بیشترین بازیکنان ممکن را در دسترس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طول چند روز گذشته نام چندین بازیکن دو تیم برای حضور در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار داشت و نشریه موندو دیپورتیوو به بررسی وضعیت این بازیکنان پرداخته است.

جرارد پیکه

مدافع میانی بارسا در نهایت توانست در لیست آبی و اناری ها جای بگیرد. با این وجود او تنها توانسته در جلسه تمرینی روز جمعه تیمش حاضر باشد. کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بود که برای این دیدار به بازیکنانی نظیر پیکه نیاز داریم. با وجود این صحبت ها انتظار نمی رود جرارد پیکه در این دیدار در ترکیب فیکس آبی و اناری ها باشد و شاید در ادامه مسابقه به عنوان یار تعویضی وارد میدان شود.

سرجی روبرتو

زوج دفاعی پیکه نیز با وجود این که به تازگی از مصدومیت رها شده اما در لیست تیم قرار دارد. او بیشتر از پیکه با تیم تمرین کرده اما با توجه به حضور نداشتن در مسابقات برای مدت زمانی طولانی، بعید است که او هم شانسی برای حضور در ترکیب فیکس داشته باشد. با این وجود می توان روبرتو را مهره ای قابل اتکا برای کومان در جریان بازی و به عنوان یار تعویضی دانست.

دنی کارواخال

به نظر می رسد روند ریکاوری این بازیکن به خوبی در حال طی شدن است و کارواخال مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو نخواهد داشت. او روز چهارشنبه به راحتی تمرین کرد اما روز پنجشنبه اندکی درد داشت و در نهایت در لیست زیدان قرار نگرفت.

ادن هازارد

بازیکنی دیگری که انتظار حضورش در ال کلاسیکو می رفت و در این مسابقه حاضر نخواهد بود، ادن هازارد است. او یک هفته ای می شد که در کنار سایر تیم در تمرینات حاضر بود اما زیدان در مورد او می خواهد احتیاط به خرج دهد و تا وقتی هازارد 100 درصد آماده نباشد، از او استفاده نکند. به همین خاطر هواداران باید همچنان منتظر بازگشت هازارد باشند.

دیگر مصدومان

سرخیو راموس و واران از مصدومان و غایبان اصلی رئال و آنسو فاتی، کوتینیو و نتو نیز بازیکنان نامدار بارسا هستند که قطعا در این بازی نخواهند بود و باید از روی سکوها هم تیمی های خود را تشویق کنند.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس

ستاره انگلیسی هواداران بارسا که به سانتیاگو برنابئو آمده بودند را به سکوت دعوت کرد.

طرفداری | جود بلینگام بار دیگر در آخرین ثانیه‌های بلای جان بارسلونا شد. 

دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 مادریدی‌ها خاتمه یافت. رئالی‌ها پس از دو بار عقب افتادن از بارسلونا، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام فاتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل شدند. بلینگام مثل دیدار رفت با بارسلونا، بار دیگر در آخرین ثانیه‌ها درخشید و قهرمان رئال مادرید لقب گرفت.

پس از پایان ال‌کلاسیکو و پیروزی دراماتیک رئال مادرید، جود بلینگام در واکنش به سوت‌ها و توهین‌های هوداران بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. این حرکت ستاره انگلیسی جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و برخی از طرفداران و صفحات هواداری بارسا به انتقاد از اقدام او پرداخته‌اند.

کلاچ تایم بلینگام در ال‌کلاسیکو‌های ای فصل:
​​​​گلزنی در دقیقه 2+90 ال‌کلاسیکوی رفت
گلزنی در دقیقه 1+90 ال‌کلاسیکوی برگشت

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو