Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ دکتر رشید حیدری مقدم با بیان اینکه هم اینک ۹۷۱ بیمار مثبت مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند گفت: ۷۷۷ بیمار سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند. 

رئیس علوم پزشکی همدان روز شنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ بیمار در بیمارستان های این استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  
وی با اشاره به اینکه ۹۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان های استان ترخیص شدند، افزود: شاخص سرایت پذیری ویروس کرونا پیش از این به کمتر از یک تقلیل یافته بود اما هم اینک در رشدی بی سابقه به ۱.۶۲ رسیده است.

حیدری مقدم خاطرنشان کرد: عامل ابتلای ۹۸ درصد افراد به کرونا حضور در تجمع ها است یعنی ۴۲ درصد موارد بستری در بیمارستان ها به علت شرکت در عروسی و عزا و ۶۲ درصد به علت تماس های درون خانگی بوده است.

وی اظهار داشت: در یک هفته گذشته متصدیان ۹۲۰ واحد و اماکن عمومی به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی و ۳۸ واحد پلمب شده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خواستار کنترل ورودی پارک ها و فضای سبز شد و تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک توسط اصناف ضعیف شده است که باید تقویت شود.

حیدری مقدم همچنین خواستار تعطیلی روز بازارها و جلوگیری از تجمع خودرو در شهر خودرو شد چرا که با وجود بسته بودن شهر خودرو تجمع رانندگان برای خرید و فروش وسیله نقلیه در این محل زیاد است. 

وی متذکر شد: دستگاه اجرایی نسبت به رعایت مصوبه ستاد کرونا و طرح هوشمندی مدیریت کرونا درباره نحوه حضور کارکنان در شرایط قرمز و نارنجی کرونایی در محل کار، اقدام لازم را انجام دهند.

48

کد خبر 1503372

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمود شهامت با بیان اینکه از هر ۱۰۰ هزار نفردراستان ۱۳۴ نفر از بیماری سرطان رنج می‌برند افزود: به طور میانگین روزانه سه نفر به جمعیت سرطانی استان اضافه می‌شود.
وی عمده علت بیماران سرطانی را در حوزه‌های معده، تیروئید، سینه و پوست عنوان کرد و ادامه داد: ضرورت دارد در بحث تغذیه به موارد مهم توجه شود.
وی گفت: برای خدمات دهی بهتر به بیماران سرطانی دستگاه شتاب دهنده خطی و مجوز بیمارستان سرطانی اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت