Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:22:30 GMT

۶۸هزار خودرو در کهگیلویه و بویراحمد جریمه کرونایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۷۹۴

۶۸هزار خودرو در کهگیلویه و بویراحمد جریمه کرونایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعلی عبدی پور ظهر شنبه در نشست ستاد کرونای استان، افزود: همچنین از ابتدای شروع طرح، ۱۴۷ هزار و ۲۳۶ مورد اخطار صادر شده است.

وی ابراز داشت: ۲۲ هزار و ۶۲۶ خودرو نیز از مبادی ورودی شهر برگشت داده شد.

عبدی پور با بیان اینکه ظرف سه روز اخیر یکهزار و ۲۳۰ مورد جریمه خودروهای کرونایی داشتیم، تصریح کرد: همچنین تمام تلاش برای عدم برگزاری مراسم در شهر یاسوج اجرایی شده و نتیجه مناسبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی پور گفت: در مسیرهای فرعی محدوده مناطق بیابانی و جنگلی نیز باید دسترسی‌ها به جاده توسط دستگاه‌های همکار قطع شده تا جشن‌ها و مراسم در حاشیه شهر نیز شکل نگیرد و بتوان کنترل مناسب‌تری در رعایت پروتکل‌ها رقم زد.

کد خبر 5185652

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی ویروس کرونا جریمه رانندگی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان اردبیل هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳