Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:55:54 GMT

اخباری ستاره تراکتور از دید AFC در گروه B لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۸۸۱

اخباری ستاره تراکتور از دید AFC در گروه B لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(شنبه) به معرفی مهره های کلیدی تیم های گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 در آستانه آغاز این بازی ها پرداخت.

تراکتور با تیم های شارجه امارات، نیرو هوایی عراق و پاختاکور ازبکستان در این گروه رقابت می کند. در همین رابطه سایت AFC محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور به عنوان مهره کلیدی تیم تبریزی انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت AFC نوشت: در دوران علیرضا بیرانوند، حامد لک، امیر عابدزاده و پیام نیازمند دوران طلایی گلرهای ایرانی به این چهار دروازه بان محدود نمی شود. هواداران باشگاه تراکتور معتقد هستند محمدرضا اخباری مستحق تمجید مثل دیگران دروازه بان مطرح است.

اخباری در مسابقات زیر 23 سال آسیا 2016 جایگاه بارزی در تیم ملی ایران داشت. او در سطح باشگاهی به همراه تراکتور در سال گذشته به مرحله یک هشتم رسید. دروازه بان ایرانی در 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 4 بار کلین شیت کرده است.

اخباری در سال 2021 با تراکتور به دوران اوج برگشته و در این فصل 6 بار کلین شیت کرده است. دروازه بان مشهور مثل هر شخص دیگری بعد از قهرمانی در جام حذفی ایرانت می خواهد در آسیا نیز تاثیرگذار باشد.

در پایان این گزارش AFC یک نظرسنجی به راه انداخته و از کاربران سوال کرده کدام تیم در پایان به صورت صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود می کند. کاربران می توانند برای رای دادن به نماینده ایران به (اینجا) کلیک کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تراکتور دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسینی مدافع مرکزی تیم تراکتور که در دیدار هفته گذشته برابر ذوب‌آهن دچار آسیب‌دیدگی شد، پس از عکس‌برداری از پای خود با خبر تلخی مواجه شده است.

این بازیکن به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ چهار هفته از میادین دور خواهد بود تا به این ترتیب حداقل بازی نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست بدهد.

نکته مهم اینکه تراکتور در بازی نساجی و دیدار جام حذفی با ذوب آهن عارف آقاسی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حالا دیگر مدافع مرکزی این تیم نیز مصدوم شده تا سرمربی جدید تراکتور عملاً با یک بحران در خط دفاعی مواجه شود.

دیگر خبرها

  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!