Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@14:34:34 GMT

ماجرای چهره ی ناراحت وحید امیری پس از تعویض

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۹۲۱

ماجرای چهره ی ناراحت وحید امیری پس از تعویض

هافبک قرمزها پس از تعویض مقابل نساجی با چهره ای ناراحت به سمت نیمکت این تیم رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقیقه ۶۸ بازی پرسپولیس و نساجی، تابلوی تعویض بالا رفت و اولین تغییر ترکیب قرمزها انجام شد. وحید امیری شماره ۱۹ باید جای خود را به ۷۲ می‌داد، آل کثیر به جای وحید امیری.

بعد ازبالا رفتن تابلو امیری واکنش عجیبی نشان داد و اعتراض کوچکی داشت که مشخص نبود به گل نزدن خودش بوده یا تعویض.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در زمان خروج از زمین هم عصبانی و برافروخته به نظر می‌رسید و سرش را پایین انداخته بود اما وقتی به نیمکت تیمش رسید با همه دست داد و سر جایش نشست تا در نهایت مشخص نشود که از تعویض شاکی شده یا نه.

پس از اینکه مهاجمان پرسپولیس موقعیت های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند یحیی تصمیم گرفت جان تازه ای به خط حمله قرمزها ببخشد و تصمیم گرفت با آوردن آل‌کثیر به جای امیری یکی از این همه موقعیت تبدیل به گل شود و خیال همه را بابت برد راحت کند.

وحید امیری که یک بازیکن دونده، جنگنده و خلاق است حتی برای لحظه‌ای در زمین، دست از تلاش برنمی‌دارد و به نظر می رسد با توجه به خصوصیات اخلاقی این بازیکن ناراحتی او بابت از دست رفتن موقعیت های گلی باشد که نصیب این بازیکن شد و نتوانست از آن بهره لازم را ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس وحید امیری پرسپولیس وحید امیری وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نگاه ها در پاریس و مادرید به کیلیان امباپه و بازی او برابر بارسلوناست. 

ستاره پی اس جی در بازی رفت اصلا خوب نبود و نتوانست مانع شکست 2-3 تیمش شود ولی او امشب یک فرصت دیگر برای جبران خواهد داشت و می تواند ناجی تیمش در ورزشگاه بارسلونا باشد. این شاید آخرین بازی اروپایی او با پیراهن پی اس جی باشد و قطعا خودش چنین چیزی را آرزو نمی کند.

کریستوف دوگاری، یکی از منتقدان همیشگی امباپه، در آستانه بازی برگشت بارسا-پی اس جی گفت: «در فوتبال یک بازیکن حق دارد شب بد باشد و این بخشی از ورزش است. حتی بهترین بازیکنان هم گاهی بد بوده اند. من هرگز کیلیان امباپه را به این بدی ندیده بودم و از همه مهمتر در بسیاری از بازی ها نگرش و تعهد او همیشه عالی بود ولی برابر بارسا کاملا متفاوت کار کرد.»

دوگاری ادامه داد: «فکر می‌کنم اگر امباپه مثل بازی رفت باشد، پاریس شانسی برای صعود نخواهد داشت و بسیاری از پاریسی‌ها با او خداحافظی خواهند کرد. ناراحتی از رفتن او نیز کمتر خواهد بود. آنها این بازی امباپه را نوعی خیانت خواهند دید.»

دیگر خبرها

  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • این بازی جنگ واقعی بود/تیم ملی ارجحیت دارد
  • دو تعویض سرمربی تیم ملی والیبال در تهران