Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@15:16:28 GMT

کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نرخ سکه در نخستین روز هفته

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۹۳۸

 امروز (شنبه، ۲۱ فروردین‌ماه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه) به رقم ۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، در ساعت ۱۳ و  ۳۵ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و۲۲۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۹ هزار تومان رسید.

هر مثقال طلا نیز به قیمت چهار میلیون و ۵۰۵ هزار تومان معامله شد.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۴۴ دلار و ۳۲ سنت فروخته شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003GYm

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در دیدار با امام جمعه سنندج گفت: نرخ تورم یکی از شاخص‌های مهم بخش اقتصادی بوده که کردستان از سنوات گذشته وضعیت نامناسبی داشته که بخشی از دلایل وقوع آن ویژه استان بوده و پیشینه تاریخی دارد و لازمه رفع آن انجام فعالیت‌های زیرساختی و توسعه‌ای است.

اکبر محمدی با بیان اینکه سال گذشته نرخ تورم نقطه به نقطه در استان بهبود یافت و نرخ بیکاری زمستان هم ۶ درصد کاهش پیدا کرد، گفت: یکی از بیشترین کاهش‌های نرخ بیکاری در بین استان‌های مختلف کشور در زمستان و پاییز سال گذشته مربوط به کردستان است.

وی بیان کرد: امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است که این برنامه دارای چند هدف کلان از جمله کاهش نرخ تورم و یک رقمی کردن آن، رشد هشت درصدی اقتصاد و کاهش مستمر نرخ بیکاری است.

محمدی یادآور شد: برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و همچنین شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 امام جمعه سنندج هم در این دیدار با اشاره به اینکه بهار طبیعت سرفصل کار و تلاش است، اظهار کرد: انجام سه سفر رئیس جمهور به کردستان بیانگر توجه و علاقه دولت به این استان است.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: بودجه‌های کلانی در این سفر‌ها برای استان مصوب شده است هر چند نمی‌توانیم مدعی شویم که همه مشکلات حل شده و بی شک رفع تنگنا‌های کنونی زمانبر خواهد بود ولی تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مسئولیت سنگین تری از سایر دستگاه‌ها برعهده دارد، گفت: یکی از مهمترین موضوعات نحوه هزینه کرد و مصارف بودجه است که تشخیص آن برعهده این سازمان است که خوشبختانه این موضوع در سال گذشته به خوبی مدیریت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جدول مقایسه حداقل حقوق کارگران از سال 1388 تا 1403 و معادل آن به طلا؟+جدول
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳