Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@11:47:42 GMT

فلیک: سال گذشته تیم بهتری بودیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۹۱۷۸

فلیک: سال گذشته تیم بهتری بودیم

پس از شکست در لیگ قهرمانان، حتی سرمربی مونیخی ها هم اعتراف کرد که حال و روز بایرن در سال جاری نسبت به سال قبل پسرفت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کیکر آلمان، هانسی فلیک، سرمربی تیم بایرن مونیخ در تازه‌ترین مصاحبه خود از صحبت درباره آینده خودش در تیم بایرن مونیخ خودداری کرد که نشان می‌دهد این مربی از شرایط کنونی‌اش در این تیم راضی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این روزها بایرن و فلیک شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. در جدال این تیم با پاریس سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان فلیک متحمل یک شکست خارج از خانه شدند که باعث می‌شود کار آن‌ها در دیدار برگشت بسیار سخت شود.

اتفاقات ناگواری که طی هفته‌های اخیر برای باواریایی‌ها رخ داده باعث شده تا فلیک هم نارضایتی خود را از وضعیت ابراز کند: همه می‌دانند که سال گذشته تیم بهتری بودیم. تیم باور و ایمان کاملی به بازگشت دارد اما نمی‌توان انکار کرد که نسبت به وضعیت خود در رقابت‌های فصل گذشته افت نداشته‌ایم.

فلیک درباره شایعات درباره اختلاف او با صالح همیدزیچ و آینده‌اش در بایرن گفت: نمی‌خواهم درباره آینده صحبت کنم. تیم خوبی داریم و احساس می‌کنم که بازیکنان به من ایمان کامل دارند. از مربیگری در این تیم لذت می‌برم و مسائل حاشیه‌ای در رابطه با آینده فعلاً نه چیزی است که من روی آن تمرکز داشته باشم و نه بازیکنان یا حتی کادر مدیریتی.

در حال حاضر فشارهای زیادی بر روی فلیک قرار دارد و این مربی برای دیکته کردن حضورش در بایرن و پیروز شدن در نبرد احتمالی با مدیر ورزشی فعلی بایرن مونیخ باید در دیدار برابر پی اس جی سربلند بیرون بیاید.

کد خبر 485965

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ هانسی فلیک پی اس جی تیم فوتبال پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث : شهرام ۱۹ سال بیشتر ندارد اما جثه اش به سنش نمی خورد. او هیکل درشتی دارد و همان زورگیری است که در فیلم قمه به دست دارد و با آن راننده را تهدید می‌کند. گفت و گو با او را بخوانید.

چند وقت است که سرقت می کنید؟

کمتر از یک ماه؛ فکر می کنم سه هفته ای بود که سرقت را شروع کرده بودیم. در این مدت کلا ۵ گوشی سرقت کردیم. سه تا از گوشی ها، سامسونگ بود و دو تا ایفون.

از این سرقت ها چقدر پول گیرت آمد؟

حدود ۸ میلیون.

ارزشش را داشت؟

نه. حقیقتا به این باتلاقی که در حال حاضر در آن گیر افتاده ام و دارم دست و پا می زنم نمی ارزید.

آن روز چه شد که رفتید سراغ راننده ال ۹۰؟

در بزرگراه صدر به دنبال سوژه بودیم، ناگهان چشممان افتاد به خودروی ال ۹۰ که تنها یک سرنشین داشت. درها باز و قفل نشده بود. گوشی آیفون هم دست راننده بود. من از موتور پیاده شدم و به سمتش رفتم و با تهدید چاقو گوشی را سرقت کردم.

بعد از سرقت چکار کردید؟

به سمت پایین شهر رفتیم و گوشی راننده و گوشی آیفون دیگری را نیم ساعت قبل‌تر در نیاوران و به همین شکل سرقت کرده بودیم فروختیم.

چقدر؟

هر کدام ۱۲ میلیون؛ ‌جمعا ۲۴ میلیون شد. ما بدشانسی آوردیم که فیلم زورگیری ما در فضای مجازی پخش شد و جنجال به پا کرد.

خودت هم فیل را دیدی؟

دو روز بعد در اینستاگرام و یکی از شبکه های ماهواری دیدیم. آنجا بود که فهمیدم خیلی سر و صدا کرده است. ترس تمام وجودمان را گرفته بود. از تهران فرار کردیم و رفتیم محمود آباد ویلا اجاره کردیم. تا ساعت ۶ صبح بیدار بودیم و فکر می کردیم که چطور از کشور خارج شویم تا گیر نیفتیم اما پلیس غافلگیرمان کرد؛ آمد داخل ویلا و دستگیرمان کرد.

اصلا چه شد که تصمیم به سرقت گرفتید؟

راستش نفر چهارمی که اینجا نیست، نشست زیر پایمان. یک روز که دور هم در پارک جمع شده بودیم خودش را وارد جمع کرد و از پول خوب کار خلاف به ما گفت. می گفت از هر سرقت ۱۰ میلیون تومان گیرمان می آید. رقم کمی نبود و وسوسه به جانمان انداخت.

سابقه داری؟

نه. این اولین باری است که مرتکب خلاف شده‌ام.

همیشه در هنگام سرقت، چاقو همراه داری؟

فکر می کردم مالباخته چاقو و قمه را ببیند می ترسد و هرچه دارد از ترس جانش دو دستی تقدیم می کند.

مواد مصرف می کنی؟

نه. اما گاهی قرص کلونازپام می‌خورم. من و همدستانم هر وقت این قرص را مصرف می کنیم دل و جرات پیدا می‌کنیم.

حرف آخر؟

اگر می‌خواهید به دام دزدانی مثل ما نیفتید، موقع رانندگی درهای ماشینتان را قفل کنید. شیشه ها بالا باشد. در خیابان با گوشی موبایلتان صحبت نکنید. ما معمولا به سراغ این افراد که رعایت می کنند نمی رویم.

آرزویم این بود آتش نشان شوم اما نشد

مهدی ۲۰ سال بیشتر ندارد. او می‌گوید آرزویش این بوده که روزی آتش نشان شود اما آرزویش محقق نشد.

چرا به آرزویت نرسیدی؟

چون سربازی نرفته بودم، ‌پول نداشتم، کسی نبود که درست و حسابی راهنمایی ام کند، اشتباه کردم. تو را به خدا بنویسید که اشتباه کردم که حماقت کردم.

انگیزه ات از سرقت چه بود؟

اول پول بود. بعد انگار می خواستم هیجان را تجربه کنم. شاید هم به همین دلیل می خواستم آتش نشان شوم. وقتی حادثه پلاسکو رخ داد من حدود ۱۲ سالم بود. حتی یک روز رفتم محل حادثه و با دیدن کار آتش نشانان مصمم شدم که این شغل را انتخاب کنم. اما سرنوشت مرا به اینجا کشاند. از بی پولی گرفته تا دوستان ناباب و فرار از رفتن به خدمت. همه این ها دست به دست هم داد که به این روز بیفتم.

سابقه داری؟

نه اولین بار است که سرقت می‌کنم. آن روز هم رفته بودیم دنبال سوژه که بچه ها گفتند فلانی سوژه خوبی است. منظورشان همان راننده ال ۹۰ بود.

نقش تو در این سرقت چه بود؟

اسکورتی بودم! یعنی با یک موتور دیگر، موتور سارقان اصلی را اسکورت می کردم.

این همه خالکوبی روی دستت برای چیست؟

یک جای خاص در ژاپن را خالکوبی کرده‌ام. راستش یکی از رویاهای من سفر به ژاپن است. می‌خواستم پول های دزدی را جمع و به ژاپن سفر کنم که نشد.

عشق موتور

کوچکترین عضو این باند ۱۸ ساله است. گفت‌ و گو با او را بخوانید.

نقش تو در این باند چه بود؟

دست فرمانم خوب بود و عاشق موتور سواری بودم. از ۸ سالگی پشت موتور می نشستم و به همین دلیل دست فرمانم خوب بود. سرکرده گروه که اینجا نیست مدام از دست فرمان من تعریف می کرد و می گفت حیف نیست از این استعدادت استفاده نکنی. من هم فریب خوردم و وارد این بازی خطرناک شدم.

سابقه‌دار درست است؟

بله. جرم قبلی ام همین گوشی قاپی است. به جرم سرقت محکوم شدم به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس.

کی از زندان آزاد شدی؟

۴ ماه قبل. ۸ ماه که از حبسم گذشت، وثیقه گذاشتم و از زندان مرخصی گرفتم.

تو که قبلا بازداشت شده بودی و می دانستی عاقبت سرقت چیست، چرا دوباره سمتش رفتی؟

اشتباه کردم. واقعا پشیمانم و به تمام هم صنف هایم و آنهایی که سرقت می کنند یا می خواهند سرقت کنند، می گویم که چنین کاری انجام ندهید که آخرش بدبختی است.

چقدر درس خواندی؟

کلا دو کلاس بیشتر سواد ندارم، بعد از آن به خاطر شرایط بد خانواده ام در موتورسازی مشغول کار شدم.

مواد مصرف می کنی؟

نه قرصی می خوردیم که موجب می شد قدرت بگیریم و سرقت کنیم!

کد خبر 844686 برچسب‌ها سارق - سرقت فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • «فلسفه عشق» نقد و بررسی می‌شود
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • فرصت بی‌تکرار زندگی
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد
  • خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد
  • آزادکاران سال جاری عملکرد بهتری داشتند
  • آزادکاران امسال عملکرد بهتری داشتند
  • مرور روزهایی که لوتون از منچسترسیتی تیم بهتری بود!