Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین وضعیت ابتلا به کرونا ویروس را در آذربایجان شرقی تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر محمد حسین صومی در سی و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته ۵ هزار و ۱۰۰ نفر بیمار کرونایی در استان شناسایی شده، ادامه داد: آذربایجان شرقی جز ۱۲ استانی است که نگرانی نسبت به افزایش بیشتر بیماری در آینده وجود دارد و باید تمهیدات لازم برای کنترل آن اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم با بیان اینکه از اوایل دی ماه تا پایان اسفند ماه سال گذشته با روند کاهشی کرونا در استان مواجه بودیم، افزود: با وجود اینکه کرونای جهش‌یافته انگلیسی از بهمن ماه وارد استان شده بود ولی توانسته بودیم از طریق مدیریت محلی بیماری را کنترل کنیم.

صومی با اشاره به اینکه در ۳۰ اسفند ماه سال گذشته ۳۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بودند، افزود: به دلیل ازدحام‌های چند هفته اخیر، در حال حاضر 1500 نفر بستری در بیمارستان‌ها داریم و 11 شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند.

وی خاطرنشان کرد: شدت درگیری کرونای انگلیسی بالاست و افراد مراجعه‌کننده به بیمارستان‌ها وضعیت مناسبی ندارند؛ به طوری که هفته گذشته ۴۷ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: در موج سوم کرونا، بیماری در روستاهای استان بیماری شیوع پیدا نکرده بود ولی با توجه به افزایش ترددها هم اکنون روستاهای استان نیز درگیر شده‌اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد