Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در یاسوج اظهار داشت: زیرساخت های این بیمارستان برای درمان بیماران کرونایی مناسب است و مانع از آمد و شد بیماران در دیگر بیمارستان های استان و احتمال افزایش آلودگی ها و شیوع گسترده تر این ویروس خواهد شد.

وی افزود: تعداد موارد مثبت استان از لحاظ بیماری کرونا در روزهای اخیر جهش چشمگیری یافته است و استان به طرف پیک خطرناک دوم کرونا به پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون مردم استان همراه و هم گام با مسئولان در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشیده اند اما انتظار می رود در این شرایط حساس کرونایی پروتکل ها بیشتر از گذشته رعایت شوند.

جمالی ابراز داشت: شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه قرمز اعلام شده اند و وضع استان از لحاظ بیماری کرونا خوب نیست و شهرهای دیگر آن نیز مطلوب ارزیابی نمی شود.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه شهرستان بهمئی دارای وضعیت خطرناک است اما با توجه به این که بخشی از درمان ها در بهبهان صورت می گیرد، در آمار های استان ثبت نمی شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعطیلی صنوف در این شرایط حساس خوب گزارش شده است و همه متولیان امر از جمله تعزیرات حکومتی استان پای کار هستند.

جمالی بیان کرد: از امروز به مدت ۲ هفته مقررات سختگیرانه در تمامی کشور و به تبع آن در استان اعمال می شود.

وی تاکید کرد: مقامات قضایی استان با هر گونه پروتکل شکنی از سوی هر فرد یا نهادی برخورد جدی خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی خدمت بزرگی به سلامت کشور و استان بوده است و هنوز این طرح تمام نشده و با شیوه ای دیگر وارد عمل خواهند شد.

بر اساس اخرین آمار، هم اینک ۴۲۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۱۱ نفر مبتلای قطعی و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود رادمنش بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین کارکرد کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان، راه اندازی سایت جامع شهدای استان است.

وی بیان داشت: از دوهزار شهید هم استانی، تاکنون اطلاعات ۴۰۰ شهید در این سایت جامع بارگذاری شده است.

رادمنش با بیان اینکه اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پاییز سال جاری، در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: سایت خبری دو هزار شهید هم استانی نیز طراحی شده و وصیت نامه شهدا نیز با تلفیقی از هنر به صورت متنوع در سطح فضای مجازی منتشر شده است.

وی اظهار داشت: در رابطه با شهدای استان، تیم‌های مختلفی در حوزه پویانمایی و تولید کلیپ، تشکیل و گروه‌هایی نیز برای پویش‌های مردمی راه‌اندازی شده است.

رادمنش افزود: طراحی بازی‌های رایانه‌ای در خصوص کنگره ملی دو هزار شهید استان انجام شده و کیفیت کارهایی که در کمیته فضای مجازی استان تولید شده قابل قبول بوده و قابلیت رقابت با محصولات تولید شده در سطح ملی را دارد.

کد خبر 6079150

دیگر خبرها

  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد