Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی این هفته، سوالات نمایندگان را از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در نشست روز سه‌شنبه بررسی می‌کند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه) جلسه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه روز یکشنبه، به بررسی مفاد طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال و طرح استفساریه ماده ۱۳ قانون مناطق آزاد پرداخته و در نشست روز دوشنبه به بررسی و تعیین اولویت‌های نظارتی سال ۱۴۰۰ در حوزه قوانین اقتصادی به استناد مصوبه مورخ ۱۷ فرورودین ماه ۱۴۰۰ این کمیسیون خواهند پرداخت.

همچنین این کمیسیون در روز سه‌شنبه، سوال نمایندگان علی اکبر کریمی نماینده اراک، جلال محمودزاده نماینده مهاباد و علی خضریان نماینده تهران را از شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی خواهند کرد و در ادامه این نشست به بررسی سوال محمد صفایی دلویی نماینده گناباد، حجت‌الاسلام پژمانفر نماینده مشهد و حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر از اسلامی وزیر راه و شهرسازی می‌پردازند.

هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی هم در جلسه روز چهارشنبه در خصوص اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح جلسه‌ای برگزار خواهند کرد. 

بیشتر بخوانید: تشدید برخورد‌های قانونی با واحد‌های صنفی متخلف در اجرای پروتکل‌ها   انتهای پیام/ برچسب ها: کمیسیون اقتصادی مجلس وزارت راه و شهرسازی وزارت تعاون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس وزارت راه و شهرسازی وزارت تعاون کمیسیون اقتصادی مجلس سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ عصر چهارشنبه(۲۹ فروردین) جلسه چهارم برنامه "به‌وقت دانشجو" با حضور محمدرضا آمویی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
در این برنامه، محمد آمویی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه اجرا کلیه مراحل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرمانشاه ارائه نمود.
وی در ادامه ضمن تشریح نحوه اجرای دورم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، پاسخگوی سوالات دانشجویان در این خصوص بود.
برنامه "به‌وقت دانشجو" به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و در قالب سلسله نشست‌های مطالبه‌گری دانشجویی، در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود.
این برنامه در واقع مجالی است برای مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ دانشجویی که با محوریت انتخابات و با دعوت از مسئولین برگزار کننده و کاندیداهای انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود و در آن ضمن ارائه‌ توضیحات عملکردی توسط میهمانان؛ سوالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان بیان و مطالبه می‌شود.


از جمله میهمانان قبلی این برنامه می‌توان به علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و رییس ستاد انتخابات استان، دبیر ستاد انتخابات استان و برخی از کاندیدا اشاره کرد.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227584 برچسب‌ها ایسکانیوز مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟