Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«شپاکسا»: افزایش سرمایۀ ۱۹۸درصدی شرکت پاکسان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی در مرجع ثبت شرکت‌‎ها به ثبت رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زنجان»: شرکت  صنایع کشاورزی و کود زنجان در خصوص وضعیت افزایش سرمایه شفاف سازی کرد و اعلام نمود فرایند افزایش سرمایه این شرکت به طور جدی در حال پیگیری می باشد.

«پارتا»: مجوز افزایش سرمایه ۸۳درصدی شرکت مجتمع‌صنعتی ‌آرتاویل ‌تایر از محل سود انباشته صادر شد.

«وسین»: مجوز افزایش سرمایه ۲۹۲درصدی بیمه سینا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«غگرجی»: مجوز افزایش سرمایه ۳۴۷درصدی شرکت بیسکوییت غگرجی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«قچار»: مجوز افزایش سرمایه ۳۳۹درصدی شرکت فراورده‌های غذایی و قند چهارمحال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«قپیرا»: مجوز افزایش سرمایه ۱۱۶۵درصدی قپیرا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«دپارس»: مجوز افزایش سرمایه ۸۱ درصدی شرکت پارس دارو از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی صادر شد.

«بسویچ»: افزایش سرمایه مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی بسویچ از محل سود انباشته صادر شد.

اطلاعیه‌ها

«شپلی»: شرکت پلی اکریل ایران اعلام نمود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کنترل قیمت سهم شپلی و سفارش گذاری‌های غیر معمول به استحضار می‌رساند هیئت مدیره درخواست بررسی و کنترل سفارش گذاری‌ها و برخورد قضایی با تخلفات احتمالی جهت صیانت از حقوق سهامداران را به مدیریت محترم نظارت بر ناشران ارسال می‌نماید.

«جم»: شرکت پتروشیمی جم از شروع مجدد فعالیت در واحد پلی اتیلن سنگین HDPE که به دلیل تعمیرات دوره ای متوقف شده بود، خبر داد.

گزارش‌های ماهانه

«سکرما»: شرکت گروه صنایع سیمان کرمان، در ١٢ماهه منتهی به اسفند سال ١٣٩٩ حدود ۷۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۲۶میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.

«حفاری»: شرکت حفاری شمال در مدت ١٢ماهه منتهی به اسفند حدود هزار و  ۲۳۵میلیارد تومان درآمد از ارائه خدمات به دست آورد که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ٣۴درصدی داشته است.

«غبهشهر»: شرکت صنعتی بهشهر، در ۳ماهه منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ مبلغ ۶۳۲ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است. این میزان سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۲۶درصد افزایش یافته‌است. حاشیه سود خالص این شرکت در دوره یاد شده به ١۶درصد رسید این در حالی‌است که این رقم در دوره قبل ۹درصد بود.

پربیننده ترین قرمزپوشی همه بازار‌ها در هفته سوم فروردین/ خریداران سکه بیشترین زیان را دیدند خروج بی‌ترمز «حقیقی»ها از بورس همه بانک‌ها کارت اعتباری سهام عدالت را تا آخر اردیبهشت صادر می‌کنند مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله/ هفته سرخ صندوق‌های طلایی و سهامی زمان دقیق بزرگترین انتخابات اقتصادی ایران به زودی اعلام می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز کدال نگر برجام مجوز افزایش سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار

محمد رضا مدرس‌خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی کشور با اشاره به دستور جلسه این مجمع مبنی بر افزایش سرمایه ۴۳ درصدی این شرکت، خاطرنشان کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سوی هیئت مدیره این شرکت به علل مختلف مطرح شد که از جمله آنها می‌توان، به مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های فرعی گروه کشتیرانی اشاره کرد.

وی به افزایش سرمایه برخی شرکت­های گروه اشاره کرد و ادامه داد: سرمایه شرکت فله گروه کشتیرانی از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته، در نمونه‌ای دیگر سرمایه شرکت کشتیرانی دریای خزر نیز از ۱۰۸ به ۳۶۰ میلیارد تومان ارتقاء داده شده است؛ ضمن اینکه دیگر شرکت‌های گروه نیز به فراخور افزایش سرمایه را تجربه کردند.

مدرس خیابانی، مجموع افزایش سرمایه شرکت‌های فرعی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طی سال ۱۴۰۲ حدود ۸۶۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی علت دوم تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در خصوص افزایش سرمایه این شرکت را افزایش فعالیت‌ها در جهت بهسازی و نوسازی دارایی‌های ثابت دانست و افزود: در همین رابطه طی سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۸ میلیون دلار تعداد ۵ هزار دستگاه کانتینر ۴۰ فوتی برای تقویت ناوگان کانتینری خریداری شد، همچنین ۱۵۰ دستگاه کامیون کشنده نیز در راستای حمل‌و‌نقل چندوجهی و ارائه خدمات لجستیکی به ارزش حدود ۹۸۹ میلیارد تومان خریداری و شرکت حمل‌و‌نقلی جاده‌ای گروه کشتیرانی تأسیس گردید.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خصوص اهمیت نوسازی ناوگان، تأکید کرد: با توجه به تغییر مداوم قوانین و مقررات بین‌المللی دریانوردی باید برای رفع این محدودیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن نوسازی ناوگان با ورود شناور‌های تازه محقق شود.

مدرس‌خیابانی در پایان اظهارات خود منبع تأمین افزایش ۴۳ درصدی سرمایه گروه کشتیرانی را از محل سود انباشته این شرکت اعلام کرد و گفت: امیدواریم با توجه به این تحولات روند سودآوری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را به صورت مستمر حفظ کنیم.

منبع: روابط عمومی شرکت کشتیرانی 

شایان ذکر است، در پایان مجمع عمومی فوق‌العاده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سهامداران با افزایش سرمایه این شرکت از رقم ۵۷.۷۲۲ به ۸۲.۵۰۰ میلیارد ریال موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • ۱۲۹۰۰ شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها در البرز صادر شد
  • مجوز احداث باغ مادری انار در استان گلستان صادر شد
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد