Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال زنیت کازان که هدایت آن را ولادیمیر آلکنو بر عهده داشت با کسب عنوان پنجم رقابت‌های لیگ روسیه به کار خود خاتمه داد. بازی با فاکل برای کسب عنوان پنجمی لیگ روسیه آخرین باری بود که آلکنو روی نیمکت تیم زنیت کازان نشست و با پایان کار این تیم در فصل جاری، آلکنو هم از تیم روسی جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکنو از سال 2008 هدایت این تیم را برعهده گرفت و در طی این سال‌ها توانست با زنیت کازان 31 جام معتبر کسب کند. در 12 فصلی که آلکنو با زنیت کازان همراه بود این تیم موفقیت‌های زیادی را کسب کرد و زنیت در بیش از 650 مسابقه با هدایت آلکنو شرکت کرده بود.

یکی از رسانه‌های معتبر والیبالی در خصوص ولادیمیر آلکنو نوشت که این مربی 54 ساله در ماه فوریه اعلام کرده بود پس از پایان فصل، بدون توجه به نتایج از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. گفته می‌شود حالا آلکنو قصد دارد بعد از کار کوتاه مدت با تیم ملی ایران در المپیک توکیو، برای حفظ سلامتی خود از مربیگری خداحافظی کند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا آلکنو واقعاً بعد از المپیک اعلام بازنشستگی خواهد کرد یا به کارش در تیم ملی ایران ادامه خواهد داد؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران والیبال زنیت کازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • لشگرکشی غول‌های NBA به پاریس
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • شوک به والیبال فرانسه چند ماه مانده به المپیک