Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور عربستان اعلام کرد افرادی که حج عمره را بدون مجوز به جای آورند ۱۰۰۰۰ ریال عربستان معادل ۲۶۶۶ دلار و هر فردی که بدون مجوز وارد مسجدالحرام در مکه شود، ۱۰۰۰ ریال عربستان جریمه خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از عرب نیوز، عربستان اعلام کرد زائرانی که در ماه رمضان بدون دریافت مجوز حج عمره را به جای آورند، جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در جهت مهار همه‌گیری ویروس کرونا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: عربستان سکوتش را درباره حج ۱۴۰۰ شکست

طبق گفته یکی از مقامات وزارت کشور عربستان، برای افرادی که حج عمره را بدون مجوز به جای آورند ۱۰۰۰۰ ریال عربستان معادل ۲۶۶۶ دلار جریمه در نظر گرفته می‌شود و هر فردی که بدون مجوز وارد مسجدالحرام در مکه شود، ۱۰۰۰ ریال عربستان جریمه خواهد شد.

 مقامات عربستان این جریمه‌ها را پس از پایان رمضان و تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا یا عادی شدن شرایط پابرجا نگه می‌دارند.

 طبق گفته منابع، وزارت کشور عربستان قصد دارد تمام اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا انجام دهد و مطمئن شود قوانین تصویب شده برای اجرای عمره و نماز جماعت مطابق با ظرفیت ایمنی تمام مساجد بزرگ و میادین هستند.

هر زائری که قصد انجام عمره یا نماز در مسجدالحرام را دارد باید مجوز دریافت کند.

 وزیر کشور عربستان که ریاست کمیته عالی حج این کشور را هم بر عهده دارد ضمن اعلام این که نیروهای امنیتی در تمام مراکز، جاده‌ها، مکان‌ها و گذرگاه‌های منتهی به مسجدالحرام مستقر خواهند بود،  یک طرح اضطراری را برای مکه و مدینه طی ماه رمضان تصویب کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا وزارت کشور عربستان رمضان مدینه ایران عربستان کشور عربستان ریال عربستان بدون مجوز حج عمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان

ابوالفضل مهدیار گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی استان اخذ شده است که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بيش از قيمت مصوب ابلاغی اتحاديه و تنظيم قرارداد خارج از سامانه است. 

وی گفت: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می شود نمی توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

مهدیار خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند