Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@17:09:08 GMT

دستگاه قضا به سوء تدبیری در خیز چهارم کرونا ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۰۰۱۶

دستگاه قضا به سوء تدبیری در خیز چهارم کرونا ورود کند

ناصر شکریان با انتقاد از سوء تدبیر ستاد ملی کرونا در ایام نوروز و ایجاد خیز چهارم کرونا در کشور ،گفت: شرایط بحرانی امروز کشور حاصل سوء مدیریت مسئولان است و قوه قضائیه باید برای این سوء تدبیری ها ورود جدی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی در سال جدید با انتقاد از سوء تدبیرها در ایام نوروز و ایجاد وضعیت بحرانی و شیوع خیز چهارم کرونا ویروس در کشور ، اظهار کرد: عادی انگاری و ساده انگاری در ایام نوروز و سوء تدبیر در عدم ممنوعیت سفرهای نوروزی شرایط جان و سلامت مردم عزیز کشورمان را به خطر انداخت و خیز چهارم شیوع این ویروس در کشور حاصل همین تصمیمات نابخردانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به اینکه شیوع این ویروس در خیز چهارم بسیار نگران کننده است ، افزود: متاسفانه این روزها شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان و فوتی ها در کشور هستیم و این نتیجه ساده انگاری در ایام تعطیلات نوروزی و سفرهای غیر ضرور است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد جدی از سوء تدبیر و سوء تصمیم ها در ایام نوروز ، تاکید کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به این شرایط بحرانی و شیوع خیز چهارم کرونا ویروس مسئول است و باید پاسخگوی وضعیت امروز کشور باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به ایجاد سخت گیری ها و ایجاد ممنوعیت و محدودیت برای برنامه های مذهبی و دینی ، از سوی ستاد ملی کرونا ، خاطر نشان کرد: دوگانگی سلامت و مذهب با توجه به عدم اعمال نظر کارشناسان دینی و موفقیت جریان های مذهبی و دینی در برپایی موفق مراسمات آئینی در شرایط کرونایی زیبنده جامعه اسلامی نیست.

شکریان امیری با تاکید بر ورود جدی دستگاه قضا به سوء تدبیرها و سوء تصمیم ها در ایجاد ساده انگاری در ایام نوروز، بیان داشت: مشکلات ناشی از سوء تدبیر و سوء تصمیم ها امروز کشور را با بحران شدید شیوع چشمگیر این ویروس و ایجاد خیز چهارم کرونا در تمام نقاط مختلف کشور شده است و دستگاه قضاء باید برای این تخلفات و سوء تدبیرها ورود جدی داشته باشد.

استاد برجسته حوزه های  علمیه و دانشگاه های مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به مخالفت وزیر بهداشت و کارشناسان این حوزه در خصوص تبعات سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها در ایام نوروز ، اظهار داشت: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به صراحت اعلام کرد که مخالف سفرهای نوروزی و دید و بازدید بود و رهبری معظم انقلاب هم به این نظر کارشناسی وزیر بها داد و سفر ابتدای سال و نوروزی خود به مشهد مقدس را لغو کردند ولی سئوال اینجاست که چرا اعضاء ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به این نظر کارشناسی توجه نکردند و مجوز سفرهای نوروزی را در این شرایط صادرکردند و تعدادی از همین اعضاء ستاد هم خود به مسافرت رفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ورود دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم بر تخلفات صورت گرفته در خیزش چهارم شیوع این ویروس منحوس در کشور و ایجاد شرایط بحرانی ، بیان داشت: وضعیت امروز بحرانی در کشور محصول و سوغات  سوء تدبیر و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است و وضعیت امروز شیوع ویروس انگلیسی در مازندران هم نتیجه همین بی تدبیری هاست و متاسفانه جان مردم مازندران و کشور را به خطر انداخته است و مردم مازندران تا چه زمانی باید شاهد این گونه تصمیمات نابخردانه باشند.

شکریان امیری در پایان با اشاره به تصمیمات متناقض ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص مجوز به برخی سفرها ، تورهای تفریحی و گردشگری و محدودیت سفر به برخی اماکن و شهرهای مذهبی و زیارتی ، خاطر نشان کرد: چگونه است که سفر به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران و عتبات و عالیات را ممنوع می کنند اما سفر به استان های شمالی ، کیش ، قشم  ، ترکیه و آنتالیا و  اروپا را در این شرایط بحرانی آزاد می گذارند و مردم از این تصمیمات متناقض در حیرتند و از این محدودیت ها برای اماکن مذهبی بسیار ناراحت و منتقد هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا خیز چهارم کرونا سفرهای نوروزی ایام نوروز شرایط بحرانی سوء تدبیر سخنان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ذخیره کاله مثل بازی سوم با ذوب آهن بازی کنند، صعود حتمی است

ایسنا/مازندران سرمربی تیم کاله مازندران گفت، درصورت آماده بودن وعملکرد خوبی که بازیکنان ذخیره تیم کاله در بازی سوم برابر ذوب آهن اصفهان داشتند، در بازی چهارم و حتی پنجم مقابل این تیم تکرار کنند، صعود کاله به مرحله نیمه نهایی قطعی است.

محمدرضا نوری پس از پیروزی تیمش کاله مازندران درسومین بازی این تیم برابر ذوب آهن اصفهان درمرحله حذفی لیگ برتربسکتبال باشگاه‎های کشور به خبرنگار ایسنا افزود: پیروزی برابر تیم ذوب آهن به خاطر عملکرد بسیار خوب بازیکنان ذخیره تیم کاله بوده که واقعا خوب کار کردند و توانستند به خوبی فاصله امتیازی برابر بازیکنان ملی پوش وبا تجربه تیم ذوب آهن به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد، امیدوارم این روند در بازی سوم وحتی چهارم نیز برابر ذوب آهن ادامه داشته باشد و کاله روی روز خوبش در بسکتبال باشد.

سرمربی تیم کاله مازندران با اشاره به اینکه درهفته‌های پایانی لیگ برتر هم گفته بودم که کاله واقعی را دربازی های مرحله حذفی خواهید دید، گفت: خوشحالم که بازیکنان ما به خودباوری رسیدند و به معنای واقعی یک تیم هستند و متکی به فرد بازی نمی‌کنند.

نوری ادامه داد، هر چند از دست دادن دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم کاله «پاتریک رمبرت» و «نصرت یارزلو» به علت آسیب دیدگی،  شرایط را برای تیم کاله سخت کرده است، اما مجبور هستیم با همین نفرات کار را ادامه دهیم.

وی افزود: حضور این دو بازیکن که جزء نفرات وستون اصلی تیم بودند، حداقل کسب ۳۵ امتیاز از آنها در هر بازی متصور بود.

در بازی اول برابر ذوب آهن در اصفهان شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه در بازی نخست برابر تیم ذوب آهن دراصفهان با فاصله امتیازی کم بازی را واگذار کردیم، گفت: تیم ما در بازی نخست برابر این تیم واقعا عملکرد خوبی داشت و حتی شایسته پیروزی برابر این تیم بود.

نوری گفت، واقعا کسب پیروزی در اصفهان، امتیاز مهم و برگ برنده برای تیم کاله بود که حداقل می‌توانست به لطف یک پیروزی در زمین حریف و دو پیروزی در آمل با حمایت هواداران، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ چیزی برای کاله و ذوب آهن تمام شده نیست، گفت، ما باید فیلم بازی سوم را ببینیم وقطعا تلاش خواهیم کرد در بازی چهارم نیز پیروز میدان باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم کاله مازندران پس از دو شکست برابر تیم ذوب آهن اصفهان درمرحله یک چهارم نهایی و حذفی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصرشنبه ۲۵ فروردین در بازی سوم این تیم را درآمل ۱۰۰ تایی کرد.

دراین بازی که درحضور حدود هزار تماشاگر آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر برگزار شد، شاگردان«محمدرضا نوری» در تیم کاله مازندران با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ تیم ذوب آهن را شکست دادند.

با پیروزی تیم کاله دربازی سوم، جدال سرنوشت ساز دو تیم دربازی چهارم که روز دوشنبه، ۲۷ فروردین درآمل برگزار خواهد شد، مشخص خواهد شد.

در صورت پیروزی تیم ذوب آهن برابر تیم کاله، نماینده اصفهان با سه پیروزی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را جشن خواهد گرفت.

اما درصورت پیروزی تیم کاله مازندران در بازی چهارم برابر تیم ذوب آهن اصفهان، سرنوشت صعود دو تیم به بازی پنجم کشیده خواهد شد، که این مسابقه ۲ اردیبهشت به میزبانی تیم ذوب آهن در اصفهان برگزار خواهد شد.

ملاک برتری و صعود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر، ۳ برد از ۵ مسابقه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • وصول ۱۱۹ همت از بیت‌المال با ورود سازمان بازرسی
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پی حواشی دیدار با کاله مازندران
  • انجام نظارت‌ها در دستگاه قضایی با حساسیت بسیار بالا
  • بازیکنان ذخیره کاله مثل بازی سوم با ذوب آهن بازی کنند، صعود حتمی است