Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- امروز سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، ایران مرینوس و تامین سرمایه امین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، مدیریت انرژی امید تابان هور و تولید برق ماهتاب کهنوج در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 9هزار و 151واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 240هزار و 759واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و 476میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک هزار و 621میلیارد تومان در بیش از 182هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، ایران مرینوس و تامین سرمایه امین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و تامین سرمایه لوتوس پارسیان بیشترین افت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 793میلیون ورقه به‌ارزش 6میلیارد و 619میلیون تومان در 83هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 72واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 852واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، مدیریت انرژی امید تابان هور و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، توسعه خدمات دریایی بندری سینا و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن امروز با ۸۴۴۵ واحد افزایش به ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد رسید و شاخص قیمت با ۴۷۲۸ واحد افزایش به ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش نزدیک به ۶۳ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۳۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز با ۲۸۹ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت بیش از پنج میلیارد سهم و اوراق بود.

نمادهای آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی