Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:03:44 GMT

شاگرد مغازه، سارق از کار در آمد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۰۴۶۲

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری امروز صبح از دستگیری سارق مغازه در محدوده جوادیه، خبر داد و گفت: شاگرد مغازه، سارق از آب در آمد. خبرگزاری میزان- دوستعلی جلیلیان بیان داشت: یکی از صاحبان مغازه در محدوده جوادیه به کلانتری مراجعه و اعلام داشت که چند روزی است که مغازه اش مورد سرقت قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: دستگیری و شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس مغازه اعزام شد تا اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارق یک نفر بوده و وی می‌توانسته براحتی در داخل مغازه تردد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بدست آمد که مالک مغازه، فرد ناشناسی را به عنوان شاگرد، به تازگی استخدام کرده است.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به دعوت از مالک مغازه، عنوان داشت: مالک مغازه در اظهاراتش اعلام کرد، شاگردش را به مدت چند روز است جذب کرده و وی تردد‌های مشکوک در داخل مغازه دارد.   بیشتر بخوانید: دستگیری سارق خانه در ویلا شهر
جلیلیان تصریح کرد: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری جوادیه برای دستگیری وی اعزام شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی توانستند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند؛ اظهار داشت: در بازرسی از اموال متهم اقلامی که به سرقت رفته بود به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم به کلانتری به همراه اموال مسروقه منتقل و با انجام تحقیقات اولیه، متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس پیشگیری سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد