Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: با وجود افزایش آمار ابتلا و بستری مشکلی در پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان سمنان وجود ندارد.

علیرضا آشناگر در نشست ویدئو کنفرانسی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن دعوت از سپاه و بسیج برای همکاری با کادر درمانی و ادامه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت مقابله با کرونا ادامه دهند به محدودیت‌های جدید برای مقابله با کرونا اشاره و اظهار  کرد: تمام فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری تعطیل است و ماموریت کارکنان دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان تصریح کرد: پرداختی‌های حق ماموریت حتما به صورت جدی بررسی می‌شود و انجام ماموریت ها کاملا خلاف است و نباید انجام شود.

آشناگر تصریح کرد: برای ۶۰ میلیون نفر بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده که در ماه مبارک رمضان پرداخت می شود و تسهیلات مشاغل تحت تاثیر کرونا به مدت ۶ ماه استمهال می‌شود.

استاندار سمنان با تقدیر از تلاش پرسنل دانشگاه های علوم پزشکی استان که در خط مقدم مدیریت مقابله با کرونا قرار دارند، افزود: هرموج کرونایی که استان را فرا می‌گیرد این عزیزان با تمام وجود برای مدیریت و مقابله با کرونا تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: الحمدالله با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در پذیرش بیماران در بیمارستان ها مشکل نداریم و فرایند تست و نمونه‌گیری به صورت منظم و در کمترین زمان ممکن در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تعداد بستری های بیماران کرونایی در استان زیاد شده اما میزان ترخیص بیماران هم رضایت بخش است.

ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع فرهنگی و مذهبی

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرگونه تجمع فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان باهدف مدیریت و مقابله با کرونا ویروس در مناطق شهری و روستایی استان سمنان ممنوع است.

آشناگر افزود: باید فروشگاه‌های بزرگ و بازارهای عمومی در شهرهای قرمز کرونایی تعطیل شوند و سوپر مارکت‌ها برای تامین نیازهای عمومی و ضروری مردم، استثنا بوده و باز هستند.

وی ادامه داد: محدودیت های تردد در استان سمنان براساس رنگ بندی با جدیت دنبال شود و فرمانداران و نیروی انتظامی هماهنگی لازم را در ارتباط با اعمال دقیق محدودیت ها داشته باشند.

استاندار سمنان اضافه کرد: هرگونه تردد از شهرستان های قرمز ممنوع است و نیروی انتظامی باید در ورودی شهرها مستقر شود و در کنار کنترل هوشمند به صورت فیزیکی هم در ورودی ها حضور داشته باشند.

وی گفت: در شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی برگزاری تجمع مذهبی و فرهنگی و افطاردهی و پخش نذورات ممنوع است و اگر قرار باشد نذر دهی انجام شود به صورت بیرون بر باشد.

استاندار سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان‌ آیین های مذهبی و فرهنگی به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار شود و برگزاری مراسم در تکایا و مساجد ممنوع است اما برای شب‌های احیا، شاید تصمیمات جدیدی اتخاذ شود که به محض تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار سمنان همه باهم علیه کرونا موج چهارم کرونا سمنان مدیریت مقابله با کرونا استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد

ستاره خط حمله اتلتیکومادرید دچار شرایطی غیرعادی شده است که او را تا مدتی نامشخص از همراه روخی بلانکو محروم خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی اسپانیا اعلام کرد که دلیل غیبت آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید در بازی اخیر این تیم برابر آلاوس ابتلای او به یک بیماری نادر بوده که اکنون جزئیات آن مشخص شده و به همین دلیل هم وضعیت بازیکن 31 ساله نگران کننده جلوه می‌کند.

بیماری که موراتا به مبتلا شده به «نورالوژی عصب سه‌قلو» معروف است؛ یک بیماری درگیر کننده عصب سه قلوی صورت که با سردردهای شدید و حملات ناگهانی و برق آسا در یک یا دو شاخهٔ عصب سه قلو در صورت می‌باشد.ا ین بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید و باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک‌، پیشانی، بینی و غیره می‌شود و از شدیدترین دردهای شناخته شده توسط بشر است.  با توجه به طولانی بودن دوره نقاهت این بیماری که درمانش ممکن است حتی به انجام عمل جراحی نیاز داشته باشد، تاریخی برای بازگشت ستاره سابق تیم‌های یوونتوس و چلسی اعلام نشده است.

یوونتوس به دنبال بازگرداندن موراتا به تورین

 

به این ترتیب انتظار می‌رود که غیبت موراتا در بازی‌های بعدی اتلتیکومادرید هم ادامه‌دار باشد و او حتی تا پایان فصل خانه‌‌نشین شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟