Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:59:43 GMT

کلایورت: ال‌کلاسیکو بزرگترین بازی در فوتبال جهان است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۰۹۷۹

کلایورت: ال‌کلاسیکو بزرگترین بازی در فوتبال جهان است

مدیر آکادمی باشگاه بارسلونا می‌گوید ال‌کلاسیکو بزرگترین مسابقه در فوتبال جهان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریک کلایورت که خود بین سال‌های 1998 تا 2004 در تیم بارسلونا عضویت داشت، در آستانه تقابل تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ال‌کلاسیکوی امشب (شنبه) به سایت رسمی لالیگا گفت: از دید من ال‌کلاسیکو بزرگترین بازی در فوتبال جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم رئال و بارسا نه‌تنها در اسپانیا، بلکه در کل دنیا مهم هستند. من در چندین دربی فوق‌العاده بازی کرده‌ام، اینتر- میلان و آژاکس- فاینورد، آنها بازی‌های زیبایی هستند، اما بازی در ال‌کلاسیکو و حضور در چنین بازی جهانی فوق‌العاده است. این تنها یک بازی باشگاهی اسپانیا نیست چون مردم سراسر جهان با این بازی زندگی می‌کنند. بودن در این بازی واقعاً فوق‌العاده است.

مدیر آکادمی باشگاه بارسلونا تصریح کرد: بهترین لحظات خود من از ال‌کلاسیکو هم زمان‌هایی بود که گلزنی می‌کردم. فکر می‌کنم سه یا چهار گل به رئال مادرید زدم و بهترین لحظات این بازی زمانی است که در خانه حریف گلزنی می‌کنید. از لحظه ورود شما به سانتیاگوبرنابئو هواداران حریف طوری سوت می‌کشند که گوش‌تان شروع به تکان خوردن می‌کنند. در چنین جوی هم گلزنی لذت‌بخش‌تر می‌شود و در گوشه دیگر زمین می‌بینید که هوادران بارسلونا در حال تشویق بلند تیم هستند. پیروزی در برنابئو فو‌ق‌العاده است.

فهرست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو/ غیبت قطعی ازار و بازگشت پیکهتغییر داور ال‌کلاسیکو به دلیل مصدومیت

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در حالی از ساعت 23:30 امشب در هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو به مصاف هم می‌روند که آبی‌واناری‌ها در حال حاضر با 65 امتیاز در رده دوم جدول و پشت‌سر اتلتیکومادرید 66 امتیازی هستند و کهکشانی‌ها نیز با 63 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو لالیگا بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود

مسوت اوزیل فاش کرد پیشنهادهایی از عربستان، قطر و سایر لیگ ها داشته اما تمایلی به پذیرفتن آن ها نداشته است.

طرفداری | مسوت اوزیل، بازیکن سابق رئال مادرید بارسلونا را مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر می داند.

به گزارش مارکا، مسوت اوزیل در مصاحبه با این رسانه در مورد مسائل مختلفی از جمله بارسلونا و عملکرد رئال مادرید در لیگ قهرمانان صحبت کرد. مسوت اوزیل ابتدا در مورد خداحافظی از فوتبال و این که دلتنگ حضور در میادین است یا خیر، گفت:

حقیقت این است که هنوز دلتنگ نشده ام. به دوران حرفه ای خود بسیار افتخار می کنم اما خیلی خوب در مورد تصمیمی که گرفتم فکر کردم و می دانستم دقیقاً چه چیزی می خواهم. از زندگی با خانواده ام در استانبول نهایت لذت را می برم. این فرصت را داشتم که فوتبالم را ادامه دهم یا حتی اکنون دوباره به میادین بازگردم. پیشنهادهایی از عربستان، قطر و سایر لیگ ها داشتم اما نپذیرفتم و پشیمان هم نیستم.

کار به عنوان مربی یا مدیر ورزشی در آینده؟

هرگز نمی دانید آینده چه چیزی در پیش دارد اما در حال حاضر به آن فکر نمی کنم.

بازی رئال مادرید و منچسترسیتی را تماشا کردی؟

بله شب فوق العاده ای بود. منچسترسیتی نشان داد چرا هیچ تیمی نمی خواهد مقابل آن ها بازی کند. در اکثر زمان بازی، منچسترسیتی بر بازی حاکم بود. اما رئال مادرید بسیار باهوش عمل کرد، مانند همیشه. آن ها بسیار خوب دفاع کردند. بعد از پنالتی رودیگر، فریاد زدم زنده باد مادرید! در نتیجه می توانید تصور کنید چه تجربه ای از این بازی داشتم. بسیار هیجان انگیز بود. فکر می کنم اکنون رئال مادرید مدعی اصلی است. باور دارم رئال مادرید می‌ تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود.

به ال کلاسیکو نزدیک هستیم. خاطره هایی که از دوئل با بارسلونا داری؟

در آن زمان، این مهم ترین بازی دنیای فوتبال بود. متاسفانه از شانس ما، بارسا شاید بهترین بارسای تاریخ بود. تیم پپ در سطح دیگری بود، قطعاً با بارسای فعلی فرق داشت. فکر می کنم اکنون توجه جهانی بیشتر روی بازی هایی چون تقابل لیورپول و منچسترسیتی یا یک بازی لیگ برتری دیگر تمرکز دارد. اینجا فکر می کنم ال کلاسیکو کمی افت کرده و این باعث تاسف است اما این تقصیر رئال مادرید نیست، چرا که آن ها بدون شک یکی از بهترین تیم های دنیا هستند. مشکل بارسلوناست که پتانسیل خود را از دست داده است.

قطعاً رئال مادرید شانس اصلی پیروزی در این ال کلاسیکو است. بارسلونا در حال جنگیدن و تلاش کردن است. آن ها بازیکنان خوبی در تمام پست ها دارند اما مصدومیت های زیادی در این فصل داشته اند و شاید باید کمی بیشتر به عملکرد خود و اشتباهاتشان توجه کنند و همیشه از داوری شاکی نباشند. این کمکی نمی کند. رئال مادرید فصلی فوق العاده را سپری می کند. انتظارش را نداشتم که پس از جدایی کریم بنزما از باشگاه، چنین عملکردی داشته باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟