Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه روسای ادارات عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این نیرو، همزمان با سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی با حضور در منزل ایشان با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار با تمجید از شهامت بی بدیل و اخلاص کم نظیر شهید صیاد شیرازی که الگویی عملی از رفتار و فرماندهی علوی را ارائه کرده ‍اند، با تاکید بر همراهی همسر این شهید بزرگوار در این راه، گفت: قطعا اجر شما نزد خداوند متعال کمتر از آن شهید عزیز نیست و پشت نام بزرگ و ماندگار شهید صیاد، استقامت و همراهی و سلوک زینبی شما دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار همسر شهید صیاد شیرازی با بیان خاطراتی از ارتباط معنوی شهد صیاد با آیت الله بهاءالدینی به اثرات معنوی برقراری این ارتباط در انگیزه ادامه جهاد و مقاومت اشاره کرد و گفت: هربار که از دیدار با آیت الله بهاءالدینی بر می گشتیم روحیه شهید ایشان چند برابر می شد.

وی به وعده  صادق آیت الله بهاءالدینی به سپهبد صیاد شیرازی برای شهادت وی اشاره کرد و افزود: همسرم برای شهادت در راه خدا لحظه شماری می‍کرد و به آرزوی خود رسید.

در این دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با اهداء لوح، از مقام شامخ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سیره  زندگانی زینبی همسر ایشان تجلیل کرد.

216215

کد خبر 1503436

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید صیاد شیرازی شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228395 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد