Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:50:53 GMT

ضرورت برخورد با برگزاری مراسم عزا و عروسی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۰۹۹۸

ضرورت برخورد با برگزاری مراسم عزا و عروسی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی کرونا ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر درمان، اظهار کرد: متأسفانه ابتلاء به ویروس کرونا در موج چهارم افزایشی و آمار ابتلاء و فوت در این روزها بیشتر شده است که این نشانه خاص بودن شرایط فعلی است.

وی با بیان اینکه عادی انگاری‌ها در جامعه موجب افزایش ابتلاء به کرونا شده است، ادامه داد: باید همه ما شرایط خطرناک فعلی را درک کنیم و حساسیت‌ها را به این خطر بزرگ افزایش بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه با افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند باید برخورد قضائی صورت بگیرد که مصداق این تخلف برگزاری مراسم عروسی و عزا است و به‌شدت باید برخورد شود، افزود: ۵۶ درصد علت ابتلاء، مراسمات خانوادگی است و باید خانواده‌ها خطر موج چهارم را درک و از دورهمی ها پرهیز کنند.

شاهرخی خواستار حضور تنها یک‌سوم کارمندان در ادارات شد و گفت: یک‌سوم کادر اداری آموزش و پرورش حضور داشته باشند، اما نیاز به حضور کادر آموزشی در هیچ دوره‌ای و در هیچ شرایطی نیست.

کد خبر 5185819

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان استانداری همدان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073109 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • ۳ اولویت اجرایی جایزه جوانی جمعیت/ ضرورت معرفی الگوهای فرزندآوری در جامعه
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید