Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون استاندار اصفهان از برگزاری مراسم معنوی احیای شب‌های ماه رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان، ضمن اشاره به ارائه پیشنهادات مختلف استان‌های کشور به ستاد ملی کرونا در مورد محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: بر اساس جمع‌بندی صورت گرفته مقرر شد تعطیلی 10 روزه ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا در سراسر کشور اجرا شود و این محدودیت‌ها از امروز در سراسر کشور از جمله استان اصفهان لازم‌الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به نزدیک بودن حلول ماه مبارک رمضان افزود: بر اساس جلسات برگزار شده مقرر شد مراسم معنوی احیای شب‌های ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای باز با زمان محدود 2 ساعت برگزار شود و از متولیان درخواست داریم تا موارد برگزاری این مراسم‌های معنوی را رعایت کنند.

طرح جامع هوشمند محدودیت‌های پنج‌گانه در اصفهان اجرا می‌شودعدم رعایت محدودیت 60 درصدی پرواز توسط قشم ایر/سازمان هواپیمایی: مسافر سرپایی در هواپیما نداشتیمسپاه استان کرمان آماده همکاری برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی کرونا است

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه فعالیت مساجد در سراسر استان اصفهان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی محدود می‌شود، ابراز داشت: مساجد در راستای کمک در حوزه رزمایش کمک مومنانه و شهید سلیمانی می‌توانند فعالیت داشته باشند و بر همین اساس برگزاری نماز جماعت در مساجد منتفی است و از هیئت امنای مساجد نیز درخواست داریم تا موارد مربوط به فعالیت مساجد را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه از تمامی شهروندان درخواست داریم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان‌های استان اصفهان گروه‌های شغلی دوم، سوم و چهارم همگی تعطیل است و تنها گروه نخست که مربوط به مایحتاج عمومی شهروندان است مجوز فعالیت دارند و از صنوف نیز انتظار می رود تا رفع محدودیت‌های کرونایی فعالیت صنفی خود را تعطیل کنند.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان