Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:58:15 GMT

رامسر ایستگاه آخر پژو پارس حامل مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۰۴۹

رامسر ایستگاه آخر پژو پارس حامل مواد مخدر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مجتبی خانپور جانشین انتظامی شهرستان رامسر گفت: ماموران انتظامی در پی اطلاع از ورود یک دستگاه خودروی پژو پارس با ۱۰ کیلو مواد افیونی از یکی از محور‌ها به رامسر، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه و انجام اقدامات پلیسی خودروی پژو پارس با ۳ سرنشین را در محور ورودی شهرستان شناسایی و در اقدامی هوشمندانه آنرا توقیف کردند.

جانشین انتظامی رامسر با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ از داخل خودرو، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی ۱۰ کلیو گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر مرجع قضائی سوداگر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران