Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر رضانیا، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ظهر امروز(۲۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: پیرو اعلام وضعیت رنگ قرمز در جزیره کیش از نظر شیوع ابتلا به ویروس کروتا کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا تشکیل و مصوبات این کمیته اعلام شد.

وی بیان کرد: کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی، آژانس‌ها و فعالیت‌های مرتبط با گردشگری به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضانیا با اشاره به اینکه تمامی مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی به مدت ۱۰ روز متوقف می‌شوند، افزود: ادارات، نهادها و دستگاه‌های خدمات ضروری یک دوم و سایر دستگاه‌ها دو سوم کارکنان خود را با تشخیص مدیران خود دورکار خواهند کرد.

سخنگوی شورای سلامت کیش عنوان کرد: مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از جمله نمازهای جمعه، مساجد و نمازهای یومیه و مراسم آئینی و مذهبی به مدت ۱۰ روز برگزار نخواهند شد.

وی اظهار کرد: کلیه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به شکل بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند و اجازه پذیرش مشتری نخواهند داشت.

سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: پیشنهاد کاهش تعداد پروازهای ورودی به کیش به سازمان هواپیمایی کشوری از سوی ستاد کرونا داده شد.

رضانیا بیان کرد: محدودیت‌های فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی، مدارس، جنگ‌ها، کنسرت‌ها، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی و فرهنگی و هنری، کشتی‌های تفریحی، فرهنگسراها و سایر مراکز که به مدت یک هفته اعلام شده بود به مدت ۱۰ روز افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیش محدودیت های کرونایی مدت ۱۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی

مهدی جواهرشناس، مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان از پایان طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با بیش از ۹۴ هزار بازدید و بازرسی در این استان خبر داد.

به گفته او، طی ۴۰ روز همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، بیش از ۹۴ هزار و ۴۰۰ بازرسی در راستای طرح سلامت نوروزی توسط بازرسان سلامت محیط و کار از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی سراسر گیلان انجام شد.

مدیر سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در این بازدید و بازرسی ها، ۴۶۷ مرکز و اماکن متخلف به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
جواهرشناس تصریح کرد: در این بازرسی‌ها که در ۴۰ روز گذشته در راستای حفظ سلامت مواد غذایی و رعایت بهداشت انجام شد، ۲۵۹ محل متخلف تعطیل شدند.

او همچنین گفت: در بازدید و بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی امسال، بیش از ۵۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و از چرخه توزیع و مصرف مردم خارج شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: علاوه بر مواد غذایی، بیش از ۴۲ هزار مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی در این مدت انجام شده و یک هزار و ۵۱۳ مورد نیز از آب این شبکه‌ها نمونه برداری شده است.

طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با تشدید بازرسی‌های کارشناسان سلامت محیط و کار، همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر استان گیلان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • کارت سوختی که ۲ روزه تولید و ۲ ماهه دست مردم می رسد!
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند