Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@22:14:41 GMT

لغو تمام آزمون‌های زبان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۰۶۰

سازمان سنجش از لغو تمام آزمون­های بین‌المللی تا اطلاع بعدی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور: به اطلاع همه متقاضیان ثبت ­نام­ کننده در آزمون­های بین­ الملل Life, IELTS, GRE Subject, TOEFL, GRE General, Skills, UKVI می‌رساند با هماهنگی بعمل آمده با موسسات ETS و IDP تمامی آزمون­های مورد اشاره در ایران از ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ برابر با ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی برگزاری نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان برگزاری این آزمون‌ها متعاقباً از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و یا مراکز برگزار کننده این آزمون‌ها اعلام خواهد شد.

ضمناً به اطلاع متقاضیان ثبت­نام کننده در دوره ۱۵۹ آزمون­ تولیمو نیز می‌رساند، این آزمون به دلیل وضعیت ناشی از انتشار حاد بیماری کرونا در تاریخ ۲۴ فروردین­­ ماه ۱۴۰۰ برگزار نخواهد شد. زمان برگزاری آزمون دوره مذکور متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام و بصورت پیامک نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین با توجه به شرایط موجود فعلاً در سایر دوره‌های آزمون تولیمو نیز ثبت نامی انجام نمی‌گردد. انشاالله بعد از عادی شدن شرایط، زمان ثبت نام در سایر دوره‌ها نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. برچسب ها: سنجش ، لغو ، آزمون زبان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سنجش لغو آزمون زبان اطلاع رسانی آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک