Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:35:00 GMT

لیونل مسی نه، اینجا مقصد رونالدو است! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۱۵۳

لیونل مسی نه، اینجا مقصد رونالدو است! (عکس)

احتمال انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به پاری سن ژرمن افزایش یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای نشریه توتو اسپورت و در صورت انتقال نهایی شدن انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی به رئال مادرید، پی اس جی می تواند کریستیانو رونالدو را به عنوان جایگزین او جذب کند. قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در ژوئن سال 2022 به پایان می رسد و هنوز طرفین برای تمدید زمان حضور امباپه در این باشگاه به توافق نرسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط برای رونالدو نیز متفاوت نیست، یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن با یوونتوس باقی مانده و ممکن است باشگاه ایتالیایی رونالدو را در تابستان پیش رو به قیمت 29 میلیون یورو به فروش برساند.

 

 

البته به نظر می رسد ستاره پرتغالی در حال حاضر علاقه ای به ترک تورین ندارد و یوونتوس نیز به فکر فروش او نیست. به زودی رونالدو با مدیران باشگاه یوونتوس دیدار خواهد کرد تا درباره آینده وی مذاکره کند و تصمیم نهایی فقط به خود او بستگی دارد.

 

اخباری در مورد احتمال انتقال رونالدو به رئال مادرید نیز منتشر شده، اما زین الدین زیدان دیروز واکنش خاصی به این شایعات نشان نداد. سرمربی فرانسوی در این رابطه گفت: "ما خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم. اما رونالدو بازیکن تیم من نیست و من نمی توانم در مورد او صحبت کنم. خواهیم دید که او در آینده چه تصمیمی می گیرد."

 

در این شرایط ممکن است یوونتوس نیز برای خرید مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن به عنوان جایگزین رونالدو اقدام کند. مائوریتو از شرایط خود در پاریس چندان راضی نیست و دستمزد بالا و 10 میلیون یورویی این بازیکن ممکن است باشگاه فرانسوی را مجاب به فروش او بکند. در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال رفتن لیونل مسی به پاریس منتشر شده بود، اما به نظر او قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

 

کریستیانو رونالدو لیونل مسی پاری سن ژرمن یوونتوس کیلیان امباپه مائورو ایکاردی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی پاری سن ژرمن یوونتوس کیلیان امباپه مائورو ایکاردی بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱