Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:16:58 GMT

متهم اختلاس ۴۳ تن میلگرد در قصرقند بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۲۴۴

متهم اختلاس ۴۳ تن میلگرد در قصرقند بازداشت شد

گروه استان‌ها- رئیس حوزه قضائی شهرستان قصرقند از بازداشت متهم اختلاس ۴۳ تن میلگرد ستاد بازسازی مسکن تخریب شده ناشی از سیل اخیر در شهرستان قصرقند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، محسن برهانی اظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر وقوع اختلاس در انبار ستاد بازسازی، با تشکیل پرونده قضائی در این زمینه اقدامات لازم جهت شناسایی متهم و تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه آغاز و در کوتاهترین زمان ممکن اختلاسگر بازداشت و روانه زندان چابهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان اختلاس 4میلیارد ریالی شهرداری ماهان دستگیر شدنداقدامات سازمان بازرسی در سال جدید؛ از تعیین تکلیف 2.5 میلیون حساب بانکی تا کشف اختلاس در معاملات دولتیرئیس حوزه قضائی شهرستان قصرقند افزود: دستگاه قضائی مستقر در شهرستان قصرقند به عنوان دستگاه متولی رسیدگی به جرائم و ایجاد عدالت در جامعه برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه در مبارزه با مفسدان و اختلاس‌گران بدون اغماض و قاطعانه برخورد می‌کند.انتهای پیام/392/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شهرستان قصرقند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر