Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@20:07:09 GMT

مانیفست مسافران پرواز آبادان-مشهد منتشر شد + سند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۳۱۸

مانیفست مسافران پرواز آبادان-مشهد منتشر شد + سند

تین نیوز

شرکت هواپیمایی ایرانی جزئیات تعداد مسافران سوار شده به هواپیمایی پرواز آبادان-مشهد و تعداد صندلی خالی مانده در این پرواز را منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پس از آنکه سازمان هواپیمایی کشوری به موضوع مسافرگیری پرواز شماره ۱۲۱۶ جمعه ۲۰ فروردین قشم ایر آبادان-مشهد ورود کرد، این شرکت هواپیمایی در گزارشی خطاب به ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، اتفاقات این پرواز را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرواز از آن جهت حاشیه ساز شد که یکی از مسافران آن با انتشار ویدئویی، ادعا کرد مسافرگیری در این پرواز نه تنها از ظرفیت مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا بلکه از ظرفیت واقعی هواپیما هم بیشتر بوده است.

در گزارشی که این شرکت هواپیمایی به سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تغییر هواپیمای این پرواز از ایرباس ۳۲۰ به RJ۱۰۰، می‌گوید در هنگام فروش بلیت، تا ۶۰ درصد ظرفیت هواپیمای نخست، به فروش بلیت اقدام شد اما با تغییر هواپیما در لحظه آخر، با توجه به اینکه ظرفیت هواپیمای جایگزین، ۱۱۱ صندلی است، تعداد مسافرانی که سوار شده اند، معادل ۸۲ درصد ظرفیت این هواپیما بوده و ۹۷ نفر سوار شده اند و ۹۶ صندلی اشغال بوده است (یکی از مسافران، کودکی بوده که همراه والدین بوده است)

در این گزارش آمده است که تعدادی از مسافران از سوار شدن انصراف داده بودند و وجه بلیت نیز به آنها مسترد شده بود.

مدیرعامل این شرکت هواپیمایی هم صبح امروز با بیان اینکه قبول داریم که در این پرواز بیشتر از ۶۰ درصد مسافر سوار شده است گفته بود: اما اینکه بیش از ظرفیت هواپیما، بلیت به فروش رفته، کذب است. اصلاً امکان آن وجود ندارد که مسافری بیش از ظرفیت هواپیما سوار شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرواز آبادان مشهد شرکت هواپیمایی ظرفیت هواپیما سوار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت

تین نیوز

 مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و بیان کرد: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر برقرار شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای اراک، محمد طاهری از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از تاریخ یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

طاهری با اشاره به اینکه پرواز مسیر عسلویه توسط شرکت هواپیمایی آساجت در روزهای یکشنبه هر هفته و به صورت برنامه ای در حال انجام است، گفت: پرواز مسیر عسلویه همواره مورد توجه بخش صنعت استان است و متقاضیان قابل توجهی دارد، در سال های قبل نیز توسط برخی شرکت های هواپیمایی به دلیل محدودیت های عملیاتی این شرکت ها، تنها با یک پرواز در فرودگاه اراک انجام می گرفت و از این پس شرکت هواپیمایی پارس ایر اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که بصورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: انشاءالله با پیگیری های به عمل آمده پرواز در این مسیر با توجه به استقبال و درخواست های مردمی افزایش خواهد داشت.

مدیر فرودگاه اراک ضمن اعلام در دستور کار قرارداشتن افزایش پروازهای مستقیم از فرودگاه شهدای اراک اعلام نمودند، در مسیرهای دیگر پروازی با توجه به ظرفیت های موجود و درخواست های مکرر همشهریان پیگیر برقراری پرواز برای همشهریان گرامی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی